DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
Kan iemand mij vertellen, of dit boek gewoon preken bevat of zijn dit theologische werken ?
DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
- monique
Re: DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
is hij pas overleden??? ja tochmayflower schreef:DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
Kan iemand mij vertellen, of dit boek gewoon preken bevat of zijn dit theologische werken ?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
1966 - toen was jij er nog nietmonique schreef:is hij pas overleden??? ja tochmayflower schreef:DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID

~~Soli Deo Gloria~~
De subtitel is "Het leergeschil aangetoond. Bevattende de bewijsstukken van het leergeschil en tevens de verdediging van de rechtzinnige leer. o.a samenspraak gehouden met ds A Verhage".mayflower schreef:DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
Dat duidt niet op een prekenbundel, lijkt me.
~~Soli Deo Gloria~~
- monique
ow naja ik dag dat een dominee steenblok mn opa heeft begravenHendrikus schreef:1966 - toen was jij er nog nietmonique schreef:is hij pas overleden??? ja tochmayflower schreef:DR. C. STEENBLOK - OM DE OUDE WAARHEID
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
wanneer, waar en in welke kerk was dat?monique schreef:ow naja ik dag dat een dominee steenblok mn opa heeft begravenHendrikus schreef:1966 - toen was jij er nog nietmonique schreef: is hij pas overleden??? ja toch
~~Soli Deo Gloria~~