Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
Jolanda, ik deed gewoon elke dag een beetje..en we zijn maar met z'n 2en dat valt dus wel mee!!! Maar dit maakt alles wel veel makkelijker , vooral als met een week of 2 de kindjes komen!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
dat snap ik!! Dat zal je een hoop werk schelen!Margriet schreef:Ik hier eindelijk de wasmachine kan gebruiken. Na ruim een jaar met de hand!! De vlag kan uit!!
en een hoop tijd....helma schreef:dat snap ik!! Dat zal je een hoop werk schelen!Margriet schreef:Ik hier eindelijk de wasmachine kan gebruiken. Na ruim een jaar met de hand!! De vlag kan uit!!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ach , ik begon elkr dag met een klein beetje was, ik heb ervoor opgepast niets te laten oplopen , maar dit is natuurlijk heerlijk en ik heb mijn man dus ook zeer uitgebreid bedankt voor zijn inzet op dit punt!!!!!!!!!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Internetstream.Gian schreef:fluitje schreef:- GrootNieuwsRadio zal waarschijnlijk op 1 augustus de stekker eruit trekken. Het landelijke radiostation op 1008 AM heeft nog steeds niet genoeg geld van luisteraars gekregen om nog langer uit te zenden.
Jammer.
Alleen kon ik ze toch nergens ontvangen.
of AM 1008, dan kan op iedere transistorradio.
Maar goed. Ik luister maar 1 uurtje per dag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Internetstream.Gian schreef:fluitje schreef:- GrootNieuwsRadio zal waarschijnlijk op 1 augustus de stekker eruit trekken. Het landelijke radiostation op 1008 AM heeft nog steeds niet genoeg geld van luisteraars gekregen om nog langer uit te zenden.
Jammer.
Alleen kon ik ze toch nergens ontvangen.
of AM 1008, dan kan op iedere transistorradio.
Maar goed. Ik luister maar 1 uurtje per dag.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
.... ze nu zelfs op een ons welbekende reformatorische camping in het Zuiden van het land al internetaansluitingen hebben... ?!henriët schreef:

...en waarom zou dat niet kunnen?jan03 schreef:.... ze nu zelfs op een ons welbekende reformatorische camping in het Zuiden van het land al internetaansluitingen hebben... ?!henriët schreef:
Ik spreek geen waardeoordeel uit of het wel of niet zou kunnen, ik constateer alleen een feit.albion schreef:...en waarom zou dat niet kunnen?jan03 schreef:.... ze nu zelfs op een ons welbekende reformatorische camping in het Zuiden van het land al internetaansluitingen hebben... ?!henriët schreef:

sorry en ik las in een ander topic dat ze even naar huis moest, dus zodoende....jan03 schreef:albion schreef: Ik spreek geen waardeoordeel uit of het wel of niet zou kunnen, ik constateer alleen een feit.
Ik meen begrepen te hebben dat ze even thuis was.jan03 schreef:.... ze nu zelfs op een ons welbekende reformatorische camping in het Zuiden van het land al internetaansluitingen hebben... ?!henriët schreef:
...dat ik heeeeeel warrig ben vandaag...hoe het komt? Ik weet het niet 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
oh oh kruip in je bed en wacht tot dat nare gevoel verdwenen is.....judith schreef:...dat ik heeeeeel warrig ben vandaag...hoe het komt? Ik weet het niet
(offe..... fladderen je vlinders te hard rond ?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:oh oh kruip in je bed en wacht tot dat nare gevoel verdwenen is.....judith schreef:...dat ik heeeeeel warrig ben vandaag...hoe het komt? Ik weet het niet
(offe..... fladderen je vlinders te hard rond ?)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
pak een boek...judith schreef:MarthaMartha schreef:oh oh kruip in je bed en wacht tot dat nare gevoel verdwenen is.....judith schreef:...dat ik heeeeeel warrig ben vandaag...hoe het komt? Ik weet het niet
(offe..... fladderen je vlinders te hard rond ?)
hmm, ik heb geen zin in slapen, doe ik al genoeg
![]()
(of ga onkruid wieden in mijn tuin

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!