Wilma van den Berg schreef:Je hebt dus in ieder geval wel internet in Zeelandhenriët schreef:ik heel erg grappig vind, het gesloten topic;)
ik kom hier dv morgen nog ff op terug:)![]()

Wilma van den Berg schreef:Je hebt dus in ieder geval wel internet in Zeelandhenriët schreef:ik heel erg grappig vind, het gesloten topic;)
ik kom hier dv morgen nog ff op terug:)![]()
Ik ga je missen Rens, je enthousiasme is altijd verfrissend!Rens schreef:.......ik het jammer vind dat er enkelen zijn geweest die Gijs ietwat belachelijk hebben gemaakt met de opmerking dat hij zich alles wijs laat maken toen hij meldde dat ik dus van het héle internet ga verdwijnen
.......dat nu nét werkelijk het geval is
.......de oorzaak ligt in puur financiele redenen: de dochter van een ex heeft het voor elkaar gekregen dat ik voor álle huwelijksschulden mag opdraaien, en nu dus de ene deurwaarder na de andere "op de stoep" heb.
.......als ik niet het rtv-signaal opzeg, de krant én het internet, ik dan rond moet komen van 130 euro per maand om van te eten en kleding te kopen
.......ik dat niet kan begaffelen
.......het dús pure naakte noodzaak is.
.......volgens Planet Internet over ongeveer 2 weken de internetverbinding zal worden verbroken.
.......ik dan alleen nog de telefoon overhoudt voor de broodnodige contacten "met de buitenwereld"
.......Gijs dus de pure waarheid verteld heeft, maar hij wist niet wat de échte oorzaken waren.
Gefeliciteerd Monique!monique schreef:mn oma jarig is vandaag kom dr nu net achter ze word 80 en word erg vergeetachtig maar echt supper lief
Pas op, want voor je het weet heb je een ban van 6 weken.henriët schreef:zelfs de mods afdalen...
naar emo taal!!!!
so what???Tiberius schreef:Pas op, want voor je het weet heb je een ban van 6 weken.henriët schreef:zelfs de mods afdalen...
naar emo taal!!!!
.... ik me daarover niet verbaas. Een ban van zes weken lijkt me volkomen terechthenriët schreef:ik me verbaas over de dreigende ban
volgens mij doe ik niks verkeerd, overtreed ik de rf regels niet
tsss....jan03 schreef:.... ik me daarover niet verbaas. Een ban van zes weken lijkt me volkomen terechthenriët schreef:ik me verbaas over de dreigende ban
volgens mij doe ik niks verkeerd, overtreed ik de rf regels niet![]()
henriët schreef:tsss....jan03 schreef:.... ik me daarover niet verbaas. Een ban van zes weken lijkt me volkomen terechthenriët schreef:ik me verbaas over de dreigende ban
pas maar op jij jongen, want vanachter de heg word je nat gegooid!!!
woeeeeee henriet gaat drijgen lijkt me leuk,henriët schreef:tsss....jan03 schreef:.... ik me daarover niet verbaas. Een ban van zes weken lijkt me volkomen terechthenriët schreef:ik me verbaas over de dreigende ban
of drijfen....monique schreef:woeeeeee henriet gaat drijgen lijkt me leuk,henriët schreef: tsss....
tis drijven albionalbion schreef:of drijfen....monique schreef:woeeeeee henriet gaat drijgen lijkt me leuk,henriët schreef: tsss....
pas maar op jij jongen, want vanachter de heg word je nat gegooid!!!'t blijft moeilijk...
overigensTiberius schreef:Pas op, want voor je het weet heb je een ban van 6 weken.henriët schreef:zelfs de mods afdalen...
naar emo taal!!!!