Tiberius schreef:Heej, ik wist niet dat je zo dicht bij me woont.Hilde schreef:Ik helemaalword van de hitte hier?!
De buurman z'n gras in deze hitte aan het maaien is?!![]()

Tiberius schreef:Heej, ik wist niet dat je zo dicht bij me woont.Hilde schreef:Ik helemaalword van de hitte hier?!
Tiberius schreef: Overigens moet je ook het lezen bijhouden, want juist het lezen van topics is een indicatie voor RF-verslaving.
nou hier ist wel benauwd, maar lekker weer? ho maarJolandaOudshoorn schreef:Tiberius schreef:Heej, ik wist niet dat je zo dicht bij me woont.Hilde schreef:Ik helemaalword van de hitte hier?!
![]()
![]()
niet écht benauwd hier, maar nog steeds een volop brandende zon en bloedjeheet ........zie nog geen enkel teken van bewolking of anderszins tekenen van op handen zijnde regen of onweer.........HenriekeK schreef:
nou hier ist wel benauwd, maar lekker weer? ho maar![]()
kben natgeregend toen ik naar huis fietste.
door de huisarts zelf?Wilma van den Berg schreef:...ik vandaag door de huisarts geprikt ben maar het nu nog een pijnlijke bedoeling is!
...ik echt niet kleinzerig ben maar nu toch echt niet weet wat er aan de hand is
...het ziet ook nog behoorlijk blauw
...maar even afwachten en er morgen verder naar kijken
...bijzonder ernstig lijkt me het ook niet
Big brother Gijs is watching you!Wilhelm schreef:Tiberius schreef: Overigens moet je ook het lezen bijhouden, want juist het lezen van topics is een indicatie voor RF-verslaving.
Dat is toch hopelijk niet te zien.... ??![]()
![]()
voor je 't weet sta je bij Gijs op de lijstjvdg schreef:Big brother Gijs is watching you!
Ik zal het eens navragen bij Gijs.Wilhelm schreef:Tiberius schreef: Overigens moet je ook het lezen bijhouden, want juist het lezen van topics is een indicatie voor RF-verslaving.
Dat is toch hopelijk niet te zien.... ??![]()
![]()
Nou klein meiske, hopelijk ga je ons nog eens leuk vinden! Welkom in ieder gevalKleinMeiske schreef:... ik precies nieuw ben op deze site
... ik hier via een vriendin gekomen ben
... ik het hier eigenlijk (nog) een beetje saai vindt
... ik geen zinnige dingen weet nu om te babbelen
... ik ook geen plotselinge geniale inval ergens over krijg
... ik dus weer pleitte ben