Tsja, dat is wel erg lang wachten hoorLassie schreef:na 24 januari weten jullie het....![]()
![]()

Tsja, dat is wel erg lang wachten hoorLassie schreef:na 24 januari weten jullie het....![]()
![]()
en kan jij zolang je mond wel houden?Lassie schreef:na 24 januari weten jullie het....![]()
![]()
Weer apart doen zeg! Wat zal ik daarvan zeggen?Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
hihi, wat leuk, ik zit me helemaal te verzinnen wat kan dàt toch zijn;)Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
oorbellen......???henriët schreef:hihi, wat leuk, ik zit me helemaal te verzinnen wat kan dàt toch zijn;)Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
geniet van deze tijd meid!!!
Zijn dat jouw laatste aanwinsten?helma schreef:handboeien!! Lekker intiem
oorringen dan........ soort van ringen tenslotte...albion schreef:oorbellen......???henriët schreef:hihi, wat leuk, ik zit me helemaal te verzinnen wat kan dàt toch zijn;)Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
geniet van deze tijd meid!!!
Wie weet neusringen.MarthaMartha schreef:oorringen dan........ soort van ringen tenslotte...albion schreef:oorbellen......???Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
wim schreef:Een Waterman-pen, met inscriptie.![]()
Kadobonnen t.w.v. €50,-
nee honderden euro's uitgeven aan iets wat je nooit gaat dragen dat noem ik pas apart.Gijs83 schreef:Weer apart doen zeg! Wat zal ik daarvan zeggen?Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
Het moet ook wel iets zijn wat makkelijk zichtbaar. Dan is ringen toch het meest handig, maar waarom zou je geen ringen willen dragen. Is volgens mij de normaalste zaak van de wereld, of toch nietLassie schreef:nee honderden euro's uitgeven aan iets wat je nooit gaat dragen dat noem ik pas apart.Gijs83 schreef:Weer apart doen zeg! Wat zal ik daarvan zeggen?Lassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
En nu hebben we iets wat we allebei kunnen dragen en wat gewoon heel goedkoop is. Het gaat om het symbool.
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie zijn lekker nieuwsgierig.![]()