idd! er moet daarnaast natuurlijk ook geschaakt wordenJolandaOudshoorn schreef:Foei toch, een juf die het verkeerde voorbeeld geeftHenriekeK schreef:leuk! aan het begin zijn ze altijd heel enthousiastJolandaOudshoorn schreef:een "hoe leer ik schaken" boekje met dank aan Henrieke. (mijn zoon heeft de eerste 8 pagina's al gedaan. "makkie" volgens hemen hebben ze die dingen zo af. als ze eenmaal in stap 2/3 komen hebben ze dr al minder zin in om ze te maken
![]()
Ikzelf zit in stap 5 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna nooit mn opgaven heb gemaakt voor de training
en dat terwijl ik mijn leerlingen (uit stap 2) altijd heel vermanend aanspreek als ze ze niet gemaakt hebbenMaar hij wilde nu wel eens weer tegen iemand schaken, ipv lijntjes trekken en kruisjes zetten.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
the only thing is following that Light
Aan de laatste poster, zoals altijd.Rens schreef:@ Afgewezen en @ Lassie.....aan wie is jullie opmerking van hieronder gericht?????
die reactie voelde ik ook wel, ondanks dat het gebed onontbeerlijk is.Afgewezen schreef:Aan de laatste poster, zoals altijd.Rens schreef:@ Afgewezen en @ Lassie.....aan wie is jullie opmerking van hieronder gericht?????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
						Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hihi, ik heb schaken geleerd met de cd Lego Chess. Was altijd wel grappig, maar nu heb ik al jaren niet meer geschaakt...HenriekeK schreef:leuk! aan het begin zijn ze altijd heel enthousiastJolandaOudshoorn schreef:een "hoe leer ik schaken" boekje met dank aan Henrieke. (mijn zoon heeft de eerste 8 pagina's al gedaan. "makkie" volgens hemen hebben ze die dingen zo af. als ze eenmaal in stap 2/3 komen hebben ze dr al minder zin in om ze te maken
![]()
Ikzelf zit in stap 5 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna nooit mn opgaven heb gemaakt voor de training
en dat terwijl ik mijn leerlingen (uit stap 2) altijd heel vermanend aanspreek als ze ze niet gemaakt hebben
hele leuke kleren!!!!
o a, een blouse, in mijn en jetjes maat!!! vind ik zo gaaf, samen hetzelfde aan
en ook nog een heel mooie blouse voor zoontje, voor de bruiloft in oktober

o a, een blouse, in mijn en jetjes maat!!! vind ik zo gaaf, samen hetzelfde aan
en ook nog een heel mooie blouse voor zoontje, voor de bruiloft in oktober
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
t is ongelooflijk, maar ook voor Jetje ben ik helemaal klaar voor de bruiloft, liep even een winkel binnen, en t was top, op de 'gok'meegenomen, en ja hoor, t is beautiful!!!!
(hihi, mn zus wilde geen bruidkinderen, maar de mijne zien er wel zo uit!!!!)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
						- Wilma van den Berg

Geweldig! Wat schattig Henriet, dat het zo ineens zo lekker ging en je al helemaal geslaagd bent voor je dochter, en gedeeltelijk voor je zoon. Fijn hoor!henriët schreef:t is ongelooflijk, maar ook voor Jetje ben ik helemaal klaar voor de bruiloft, liep even een winkel binnen, en t was top, op de 'gok'meegenomen, en ja hoor, t is beautiful!!!!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
nou niet eens gedeeltelijk voor mn zoon, vandaag een schitterende witte broek erbij gekocht!!!!!Wilma van den Berg schreef:Geweldig! Wat schattig Henriet, dat het zo ineens zo lekker ging en je al helemaal geslaagd bent voor je dochter, en gedeeltelijk voor je zoon. Fijn hoor!henriët schreef:t is ongelooflijk, maar ook voor Jetje ben ik helemaal klaar voor de bruiloft, liep even een winkel binnen, en t was top, op de 'gok'meegenomen, en ja hoor, t is beautiful!!!!
heerlijk die uitverkoop!!!
						- Wilma van den Berg

Super joh! Ook al verder voor je man en jezelf geslaagd?henriët schreef:nou niet eens gedeeltelijk voor mn zoon, vandaag een schitterende witte broek erbij gekocht!!!!!Wilma van den Berg schreef:Geweldig! Wat schattig Henriet, dat het zo ineens zo lekker ging en je al helemaal geslaagd bent voor je dochter, en gedeeltelijk voor je zoon. Fijn hoor!henriët schreef:t is ongelooflijk, maar ook voor Jetje ben ik helemaal klaar voor de bruiloft, liep even een winkel binnen, en t was top, op de 'gok'meegenomen, en ja hoor, t is beautiful!!!!
heerlijk die uitverkoop!!!
ik ga zo even kijken of er voor mij ook iets is.....
( eigenlijk moet ik eerst ff de boodschappen gaan doen en om het cadeau, je hebt van die dagen soms;))
maarre
ik heb wel laarzen gekocht.
dus wellicht een mooie basis ( donkerblauwe kan je bijna nergens krijgen)
van die heerlijke winterlaarzen, vanmorgen gekocht:)
jaja, k heb de zomer in mn bol

( eigenlijk moet ik eerst ff de boodschappen gaan doen en om het cadeau, je hebt van die dagen soms;))
maarre
jaja, k heb de zomer in mn bol
						- Wilma van den Berg

LEUK!henriët schreef:ik ga zo even kijken of er voor mij ook iets is.....
maarre
jaja, k heb de zomer in mn bol![]()
![]()
![]()
![]()
Catechismusverklaring van Ds Huisman. Heeft iemand die al gelezen?

soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders) 

- Wilma van den Berg

Leuk! Gefeliciteerd met je aanwinst. We zijn heel benieuwdLassie schreef:soort van trouwringen...(we doen geen ringen maar iets anders)
na 24 januari weten jullie het....