Wat? Is hij overgelopen?BJD schreef:Ik zag toch dat hij bij de vragenrubriek op refoweb aardig actief is..

Wat? Is hij overgelopen?BJD schreef:Ik zag toch dat hij bij de vragenrubriek op refoweb aardig actief is..
en op GereformeerdGezind komt hij ook nog regelmatigBJD schreef:Ik zag toch dat hij bij de vragenrubriek op refoweb aardig actief is..
Dank denk ik dat hij op elk forum 6.000 postings wil volmaken.Hendrikus schreef:en op GereformeerdGezind komt hij ook nog regelmatigBJD schreef:Ik zag toch dat hij bij de vragenrubriek op refoweb aardig actief is..
en dan voorgoed van de gezamelijke internetfora verdwijnen......??Tiberius schreef: Dan denk ik dat hij op elk forum 6.000 postings wil volmaken.
helma schreef:misschien deden we niet aardig genoeg
Dat kan ik me niet voorstellen.helma schreef:misschien deden we niet aardig genoeg
Of misschien waren we te aardig!Tiberius schreef:Dat kan ik me niet voorstellen.helma schreef:misschien deden we niet aardig genoeg
jvdg schreef:Of misschien waren we te aardig!Tiberius schreef:Dat kan ik me niet voorstellen.helma schreef:misschien deden we niet aardig genoeg
overal waar TE voor staat is niet goed hé, zoals we al jong leerden.......jvdg schreef:Of misschien waren we te aardig!Tiberius schreef:Dat kan ik me niet voorstellen.helma schreef:misschien deden we niet aardig genoeg
Met uitzondering van: TEvredenRens schreef:overal waar TE voor staat is niet goed hé, zoals we al jong leerden.......jvdg schreef:Of misschien waren we te aardig!Tiberius schreef: Dat kan ik me niet voorstellen.