Wat ga je vanavond doen?
Re: Wat ga je vanavond doen?
dat lijkt me nu net iets voor jouHendrikus schreef:vergaderen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
Dat ga ik over ongeveer een uurtje doen! Dus je bent niet de enige die dit vandaag heeft te doenHendrikus schreef:vergaderen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Ik vanavond!Wilma van den Berg schreef:Dat ga ik over ongeveer een uurtje doen! Dus je bent niet de enige die dit vandaag heeft te doenHendrikus schreef:vergaderenMisschien een troost
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En zij vergaderden en zij vergaderden tot zij tot hun vaderen vergaderd werden.
Citaat van Buskes, geciteerd door Geert Mak in 'De eeuw van mijn vader"
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:En zij vergaderden en zij vergaderden tot zij tot hun vaderen vergaderd werden.

Meesterlijk citaat.
Vanavond het kippenhok annex voliere halen.
Ik hoop niet dat ik onderweg politie tegenkom. Het kan wel eens wat te breed of te lang zijn.
Ik hoop niet dat ik onderweg politie tegenkom. Het kan wel eens wat te breed of te lang zijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Pas maar op dat je BJD niet tegenkomt...fluitje schreef:Vanavond het kippenhok annex voliere halen.
Je weet hoe hoog de boetes zijnfluitje schreef:Vanavond het kippenhok annex voliere halen.

- MarthaMartha
een sollicitatiebrief schrijven...................
(wil ik eigenlijk wel een andere baan???????????????????????)
(wil ik eigenlijk wel een andere baan???????????????????????)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Uitrusten van tuinwerk.
't Was niet zo zwaar: sproeien met kraanwater.
Is dat trouwens wel verstandig?
Ik heb wel eens gehoord dat als je daar eenmaal mee begint dat je dat dan elke dag moet blijven doen tot de natuur die taak weer overneemt.
't Was niet zo zwaar: sproeien met kraanwater.
Is dat trouwens wel verstandig?
Ik heb wel eens gehoord dat als je daar eenmaal mee begint dat je dat dan elke dag moet blijven doen tot de natuur die taak weer overneemt.
wij hebben heerlijk in de tuin gegeten en na getafeld samen met vrienden. Na die tijd met z'n tween heerlijk het bos in geweest gewandeld, gezeten en gepraat. Ow heeerlijk.
- Wilma van den Berg
Vergadering was gewoon een soort van leuk en echt heel gezellig, ondanks de pittige onderwerpen.Wilma van den Berg schreef:Dat ga ik over ongeveer een uurtje doen! Dus je bent niet de enige die dit vandaag heeft te doenHendrikus schreef:vergaderenMisschien een troost
En het eten was echt mega, geweldig, buitengewoon leuk! We hebben ons alleen wel een beetje misdragen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
super!!!Lassie schreef:wij hebben heerlijk in de tuin gegeten en na getafeld samen met vrienden. Na die tijd met z'n tween heerlijk het bos in geweest gewandeld, gezeten en gepraat. Ow heeerlijk.
- MarthaMartha
haaaaaaaa..... vertel!!!Wilma van den Berg schreef:We hebben ons alleen wel een beetje misdragensuper