maak er maar wat van, zoals het jou het beste uitkomt.......Hendrikus schreef:gewoon gemmetje, of een ger-Rens schreef: nee, gewoon een gemmetje....

maak er maar wat van, zoals het jou het beste uitkomt.......Hendrikus schreef:gewoon gemmetje, of een ger-Rens schreef: nee, gewoon een gemmetje....
Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
ja moeders hebben altijd werktijd... wist je dat nog nietfluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
henriët schreef:ja moeders hebben altijd werktijd... wist je dat nog nietfluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
henriët schreef:ja moeders hebben altijd werktijd... wist je dat nog nietfluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
Vooropgesteld: Ik heb diep respect voor moeders en de tijd die ze daaraan moeten / mogen besteden is zeer veel.fluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
het voordeel van het moederschap is dat het heel flexibel is. Dus kan je revoor kiezen om overdag ergens naar toe te gaan en dan 's avonds te gaan werken. Bij andere banen heb je die vrijheid nietjan03 schreef:Vooropgesteld: Ik heb diep respect voor moeders en de tijd die ze daaraan moeten / mogen besteden is zeer veel.fluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
Toch een vraag: Afgelopen weken heb ik bij diverse moeders de volgende opmerking zien staan: mede-forummer ontvangen en / of bezoeken...
Is dat ook werktijd??
Bij de mannen onder ons heb ik dergelijke opmerkingen overigens niet zien staan.. Tijdgebrek?
jan03 schreef:Vooropgesteld: Ik heb diep respect voor moeders en de tijd die ze daaraan moeten / mogen besteden is zeer veel.fluitje schreef:Duhh........... we hebben het toch over werktijd?henriët schreef:als je moeder bent, mag het dus!!!
Toch een vraag: Afgelopen weken heb ik bij diverse moeders de volgende opmerking zien staan: mede-forummer ontvangen en / of bezoeken...
Is dat ook werktijd??
Bij de mannen onder ons heb ik dergelijke opmerkingen overigens niet zien staan.. Tijdgebrek?
Hetwelk ook is naar de Schrift. Vooral van oudere vrouwen die de jongere vrouwen leren hun kinderen in des Heeren vreze op te brengen, en hun man lief te hebben.helma schreef:
soms is bij elkaar koffiedrinken inderdaad 'werktijd'
hetzij dat we elkaar daadwerkelijk helpen; hetzij dat we een luisterend oor bieden.