niemand hier weet denk ik echt wie ik ben en in feite doet dat er ook niet toe.
Mocht ik hier vaker komen dan wil ik me nog wel eens voorstellen

Ik heb op een reformatorische middelbare school gezeten maar ik heb me hier nooit echt thuis gevoeld; door velen werd ik 'te licht bevonden'; ik ga veel met niet-christelijke mensen om en loop vaak in een broek bijvoorbeeld.
Jammer, maar het is voorbij

De grote vraag die ik wel eens heb gesteld maar waar ik nooit echt antwoord op heb gekregen is 'zijn jullie gelukkig?, leven jullie uit de genade van God of proberen jullie het toch stiekem zelf te bereiken door het handhaven van de traditie en uiterlijkheden?'
Ik wil deze vraag niet stellen om te provoceren, die tijd is voorbij voor mij...
Ik wil jullie wel prikkelen doordat ik weet hoe streng er volgens de regels wordt geleefd in deze kringen.
Afgelopen zaterdag was ik op de EO-JD. Afgezien van jullie oordeel daarover (wat best terecht kan zijn als je je er niet thuisvoelt door aanspreekvormen etc. maar dat is nu niet mijn punt) voelde ik mij juist daar verbonden. Verbonden met God en met mijn mede-christenen.
Op mijn middelbare school heb ik dit altijd erg lastig gevonden, het trok mij persoonlijk eigenlijk verder bij God vandaan.
Ik hoop op jullie reacties en ook hoop ik dat ik niemand heb gekwetst.
Be blessed!
Groetjes Bhannar