en wat leuke spullletjes voor me zelf... woeihh
zo, een gregoriaans visje dusLapressa schreef:een rooms katholiek gezangboek wat iemand dubbel had en aan mij gaf. Wil die wel is gaan bekijken.
de dagelijkse boodschappen
lekker kibbeling op de markt gehaald
Kijk, dat is geweldig. Leuk Lassie!Lassie schreef:een afspraak bij een bruidsboetiek......![]()
![]()
en wat leuke spullletjes voor me zelf... woeihh
Kibbeling is toch geen vis.............Hendrikus schreef:zo, een gregoriaans visje dusLapressa schreef:een rooms katholiek gezangboek wat iemand dubbel had en aan mij gaf. Wil die wel is gaan bekijken.
de dagelijkse boodschappen
lekker kibbeling op de markt gehaald
Als 't goed is wel, ja. Maar 't is niet altijd goed...Lapressa schreef:kibbeling is zeker wel vis. Wordt volgens mij gemaakt van stukjes kabeljauw.
Hebben ze jou wél gregoriaans horen zingen? Je hebt nou een gezangboek, duzzz...Lapressa schreef:Ik heb ze geen gregoriaans horen zingen![]()
http://www.schuyesmans.be/gregoriaans/NL/mu_04.htmLapressa schreef:Ik zing wel is gregoriaans en dat komt door diegene die mij dat boek heeft gegeven. Ik red mij aardig daarmee. begin al een beetje te begrijpen hoe die vreemde noten werken
Voor je verjaardag?????fluitje schreef:Een bos bloemen.
Of vanwege de aflevering van je nieuwe motor?zusterelly schreef:Voor je verjaardag?????fluitje schreef:Een bos bloemen.
Zo, zo dus de regelmaat van eens in het jaar was nu aan de beurt!!fluitje schreef:Een bos bloemen.
of je 100e postingTiberius schreef:Of vanwege de aflevering van je nieuwe motor?zusterelly schreef:Voor je verjaardag?????fluitje schreef:Een bos bloemen.