Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
Allemaal dank voor de warmte.................... 

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
...dat ik iets niet snap..iemand stuurde iets naar maar...en het ging over dat er separerend gepreekt werd/wordt....wat betekent dat pecies?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
"Separerend" betekent "van elkaar scheiden".judith schreef:het ging over dat er separerend gepreekt werd/wordt....wat betekent dat pecies?
Dus elke doelgroep verschillend aanspreken, bijvoorbeeld "jongeren, ..." en "ouderen ...".
Separerend prediken betekent verschillend aanspreken van bekeerde en onbekeerde mensen.
Ok. Bedankt...Tiberius schreef:"Separerend" betekent "van elkaar scheiden".judith schreef:het ging over dat er separerend gepreekt werd/wordt....wat betekent dat pecies?
Dus elke doelgroep verschillend aanspreken, bijvoorbeeld "jongeren, ..." en "ouderen ...".
Separerend prediken betekent verschillend aanspreken van bekeerde en onbekeerde mensen.
This nogal moeilijk zeg! Om dan terug te reageren op iemand..terwijl je dr niets van begrijp...
.......... Lassie vandaag haar 4000e posting heeft geplaatst?

...ik me afvraag waarom hans 1234 altijd nieuwe topics opent......
die vervolgens op slot gezet worden, omdat er meestal al een over het onderwerp is....
die vervolgens op slot gezet worden, omdat er meestal al een over het onderwerp is....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:...ik me afvraag waarom hans 1234 altijd nieuwe topics opent......

....ik gemiddeld zo 1000 postings per jaar heb gehaald..... 

Lassie schreef:....ik gemiddeld zo 1000 postings per jaar heb gehaald.....

....dat ik me heb verslapen................ 

- zusterelly
oeps en nu kwam je te laat op school?judith schreef:....dat ik me heb verslapen................
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
jepz..kheb nu nederlandsszusterelly schreef:oeps en nu kwam je te laat op school?judith schreef:....dat ik me heb verslapen................

- zusterelly
Ik word/ben echt oud hoor maar hoe gaat dat nu dan op school? Je heb Nederlands maar je kunt dan tegelijkertijd ook op RF? Werken jullie met computers op school tijdens de lessen? Laptop of zo? Weet je ik zat voor het eerst achter/voor /op de computer na mijn trouwen 15 jaar geleden. Toen was ik 27, en ik had nog nooit zo'n ding gezien. En nu kan ik niet meer zonder.....judith schreef:jepz..kheb nu nederlandsszusterelly schreef:oeps en nu kwam je te laat op school?judith schreef:....dat ik me heb verslapen................

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
zusterelly schreef: Ik word/ben echt oud hoor maar hoe gaat dat nu dan op school? Je heb Nederlands maar je kunt dan tegelijkertijd ook op RF? Werken jullie met computers op school tijdens de lessen? Laptop of zo?

~~Soli Deo Gloria~~
Hmm, kmoest ff een gedicht uitprinten, ben ff de les uitgelopen...Hendrikus schreef:zusterelly schreef: Ik word/ben echt oud hoor maar hoe gaat dat nu dan op school? Je heb Nederlands maar je kunt dan tegelijkertijd ook op RF? Werken jullie met computers op school tijdens de lessen? Laptop of zo?
En nu moeten we met nederlands weer...begiinnen met al die persoonsvormen en balaablala