Voor onze "puberforummers"

Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nee, dit zijn de "leuke mannetjes" volgen mijn zoon. (ja hij is nog wakker :blush )
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door MarthaMartha »

JolandaOudshoorn schreef:Nee, dit zijn de "leuke mannetjes" volgen mijn zoon. (ja hij is nog wakker :blush )
tja.... jongens he............ :garde hoe meer ze schieten en vechten, hoe leuker ze zijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door judith »

:baton :baton :baton :baton :baton :baton :baton :garde :garde :garde :garde :garde :garde :garde :garde :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :banghead :banghead :banghead :banghead :deg :deg :deg :deg

Zoooo.....hier kan je dus effies je energie kwijt ofzo? :quoi
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
melissa
Berichten: 150
Lid geworden op: 15 feb 2008, 14:44

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door melissa »

judith schreef::baton :baton :baton :baton :baton :baton :baton :garde :garde :garde :garde :garde :garde :garde :garde :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :banghead :banghead :banghead :banghead :deg :deg :deg :deg

Zoooo.....hier kan je dus effies je energie kwijt ofzo? :quoi
zoiets ja :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :baton :baton :baton :baton :baton :banni :banni :banni :banni :banni :banni :banni :banni :banni :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :langue :langue :langue :langue :langue :langue :langue :langue :langue :langue :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :lock :lock :lock :lock :lock :lock :lock :lock :lock :lock :lock +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( +1:(( :slurp :quoi :quoi :quoi :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :oO :nananere :nananere :yahoo :nananere :nananere :nananere :nananere :nananere :nananere :nananere :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :fuite :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :dispute :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla ::lol
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door Wilma van den Berg »

Ik ga toch ook maar een keertje meedoen met deze 'gekte'....

:langue :langue :slurp :slurp :) :) :super :super :tilt :tilt :yahoo :yahoo :sorc :sorc ::salut ::salut ::bye ::bye :livre :livre
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door henriët »

Wilma van den Berg schreef:Ik ga toch ook maar een keertje meedoen met deze 'gekte'....

:langue :langue :slurp :slurp :) :) :super :super :tilt :tilt :yahoo :yahoo :sorc :sorc ::salut ::salut ::bye ::bye :livre :livre
en hoe voelt dat???!!!! :wiz :yahoo :sorc
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mathilde
Berichten: 382
Lid geworden op: 29 mar 2008, 21:19

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door mathilde »

kdshf;ioewk uf;qrknut ]0q4irtfj[oai ufnqroetf qenroaif e;rtkf ;erktfh e;rojtg hrg ;ekrjkghf ;oretgufj ;oermhgf oerfhg voermtugf qoerir=23-0w58utegobkfvm,cxz
[DO:h34'r0pgonms,.05uyiohgrn,;fw-Q9]U5ITHKNFL,;EDW\YU[870IJBGKFTPLR[;Efcjworiehtgnmv,cspa7rygbfw;nvodpa'[s9urhbtg vkwlp;d[;sa4yg5b3f[drpl+d´s


IK BEN KWAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :deg :deg :deg :deg :banghead :banghead :banghead :banni :banni :banni :banni :banni :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet

//////////

Zo, nu is ´t over;)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door helma »

dat wil ik ook eens proberen

eerst alle dingen die ik zou móeten doen i.p.v. internetten:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding enz.enz

nu alle dingen die ik zou kunnen doen i.p.v. internetten:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding enz enz

nu nog een paar die gewoon leuk zijn:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door MarthaMartha »

Helma, waar háál je 't vandaan? super!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door jvdg »

mathilde schreef:kdshf;ioewk uf;qrknut ]0q4irtfj[oai ufnqroetf qenroaif e;rtkf ;erktfh e;rojtg hrg ;ekrjkghf ;oretgufj ;oermhgf oerfhg voermtugf qoerir=23-0w58utegobkfvm,cxz
[DO:h34'r0pgonms,.05uyiohgrn,;fw-Q9]U5ITHKNFL,;EDW\YU[870IJBGKFTPLR[;Efcjworiehtgnmv,cspa7rygbfw;nvodpa'[s9urhbtg vkwlp;d[;sa4yg5b3f[drpl+d´s


IK BEN KWAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :deg :deg :deg :deg :banghead :banghead :banghead :banni :banni :banni :banni :banni :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet

//////////

Zo, nu is ´t over;)
Je jaagt ons de stuipen op het lijf.
Wat is ter aan de hand?
Kunnen we helpen, behalve het aanschouwen van je emoticons?
mathilde
Berichten: 382
Lid geworden op: 29 mar 2008, 21:19

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door mathilde »

jvdg schreef:
mathilde schreef:kdshf;ioewk uf;qrknut ]0q4irtfj[oai ufnqroetf qenroaif e;rtkf ;erktfh e;rojtg hrg ;ekrjkghf ;oretgufj ;oermhgf oerfhg voermtugf qoerir=23-0w58utegobkfvm,cxz
[DO:h34'r0pgonms,.05uyiohgrn,;fw-Q9]U5ITHKNFL,;EDW\YU[870IJBGKFTPLR[;Efcjworiehtgnmv,cspa7rygbfw;nvodpa'[s9urhbtg vkwlp;d[;sa4yg5b3f[drpl+d´s


IK BEN KWAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :deg :deg :deg :deg :banghead :banghead :banghead :banni :banni :banni :banni :banni :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :barbare :paladin :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet :fouet

//////////

Zo, nu is ´t over;)
Je jaagt ons de stuipen op het lijf.
Wat is ter aan de hand?
Kunnen we helpen, behalve het aanschouwen van je emoticons?
Erg aardig aangeboden :)
Maar nee, ik heb m'n woede d'r al uitgeramd, zoals u kon zien. Ik ben nu niet meer kwaad, zelfs niet op die ene persoon en ook niet op die andere :garde
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door Wilma van den Berg »

henriët schreef:
Wilma van den Berg schreef:Ik ga toch ook maar een keertje meedoen met deze 'gekte'....

:langue :langue :slurp :slurp :) :) :super :super :tilt :tilt :yahoo :yahoo :sorc :sorc ::salut ::salut ::bye ::bye :livre :livre
en hoe voelt dat???!!!! :wiz :yahoo :sorc
Eh....'k geloof dat ik het best leuk vond. Nu ik dit zie krijg ik in ieder geval alweer de lachkriebels :) :slurp :yahoo ::bye
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door judith »

Wauw, wat is het hier stil.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo :fouet
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door MarthaMartha »

judith schreef:Wauw, wat is het hier stil.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo :fouet
ja, jullie waren weg :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door judith »

MarthaMartha schreef:
judith schreef:Wauw, wat is het hier stil.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo :fouet
ja, jullie waren weg :haha
Hihi, zou het daar aan liggen?? :? :haha ZIjn we zoo erg?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gesloten