Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
....we volgende week donderdagavond een afspraak hebben staan voor een trouwloctie...

- monique
ik helemaal dif word van dit weer en dat ik vreeselijk buikpijn heb en me niet lekker voel
en dat ik volgende week om deze tijd mn koffer aan het inpaken ben voor engeland
en dat ik volgende week om deze tijd mn koffer aan het inpaken ben voor engeland
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
nou maar hopen dat je volgende week opgeknapt ben. Leuk, naar Engeland!!! Blijven jullie een paar dagen en gaan jullie Londen bezoeken? ZIjn jullie in gezinnen of in een hotel? (ik neem aan dat het van school uit gaat)monique schreef:ik helemaal dif word van dit weer en dat ik vreeselijk buikpijn heb en me niet lekker voel
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
jazekeralbion schreef:nou maar hopen dat je volgende week opgeknapt ben. Leuk, naar Engeland!!! Blijven jullie een paar dagen en gaan jullie Londen bezoeken? ZIjn jullie in gezinnen of in een hotel? (ik neem aan dat het van school uit gaat)monique schreef:ik helemaal dif word van dit weer en dat ik vreeselijk buikpijn heb en me niet lekker voel
ja we gaan met school en we zitten een uur van londen vandaan maar we gaan niet naar londen et maakt egt niks uit voor mij we gaan naar een ziekenhyuis en we gaan winkelen en naar school en daar moeten we een presentatie geven in het engels
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
en waar slapen jullie dan en hoe lang gaan jullie? Ik stuur je een pb, want ik wil even wat informatie.monique schreef:jazekeralbion schreef:nou maar hopen dat je volgende week opgeknapt ben. Leuk, naar Engeland!!! Blijven jullie een paar dagen en gaan jullie Londen bezoeken? ZIjn jullie in gezinnen of in een hotel? (ik neem aan dat het van school uit gaat)monique schreef:ik helemaal dif word van dit weer en dat ik vreeselijk buikpijn heb en me niet lekker voel
ja we gaan met school en we zitten een uur van londen vandaan maar we gaan niet naar londen et maakt egt niks uit voor mij we gaan naar een ziekenhyuis en we gaan winkelen en naar school en daar moeten we een presentatie geven in het engelsen we gaan naar de mac word gewoon supper leuk samen met juud
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
we blijven van maandag en vrijdag gaan we terug
en we gaan een gastgezin in
best wel spannend hoor
we zitten ook 5 uur lang in een bus en dan een supper grote boot op waaaaah
als ik maar niet zeeziek word
en we gaan een gastgezin in
we zitten ook 5 uur lang in een bus en dan een supper grote boot op waaaaah
als ik maar niet zeeziek word
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
rhm_ nieuw is op het forum?
Vanaf deze plaats daarom een hartelijk welkom...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
zee ziek op die boot word je niet..... voor je het weet zit je al in engeland... Waar gaan jullie het water over?
- monique
volgens mij stappen we op bij frankrijkLassie schreef:zee ziek op die boot word je niet..... voor je het weet zit je al in engeland... Waar gaan jullie het water over?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- monique
welkom rhmWilma van den Berg schreef:rhm_ nieuw is op het forum?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
duinkerke zeker? daar zijn wij toen ook op gestapt... best leuk hoor op die boot. Vooral op het dek gaan, zeker de moeite waard....monique schreef:volgens mij stappen we op bij frankrijkLassie schreef:zee ziek op die boot word je niet..... voor je het weet zit je al in engeland... Waar gaan jullie het water over?ik neem voor de zekerheid een pil mee hihi
- Wilma van den Berg
Leuk zeg, Monique. Samen met al je vriendinnen en andere klasgenoten een fijne tijd gewenst hoor! Gaan jullie voor het vak engels daarheen, of als afsluiting van een aantal jaren op de school oid?monique schreef:jazekeralbion schreef:nou maar hopen dat je volgende week opgeknapt ben. Leuk, naar Engeland!!! Blijven jullie een paar dagen en gaan jullie Londen bezoeken? ZIjn jullie in gezinnen of in een hotel? (ik neem aan dat het van school uit gaat)monique schreef:ik helemaal dif word van dit weer en dat ik vreeselijk buikpijn heb en me niet lekker voel
ja we gaan met school en we zitten een uur van londen vandaan maar we gaan niet naar londen et maakt egt niks uit voor mij we gaan naar een ziekenhyuis en we gaan winkelen en naar school en daar moeten we een presentatie geven in het engelsen we gaan naar de mac word gewoon supper leuk samen met juud
Geniet ervan en maak maar een aantal foto's zodat wij kunnen genieten als je terug bent
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
ik zal zekers fotos maken en ik vraag aan mn broer of tie et op rf wil zetten komt goed volgens mij tellen somige dingen ook mee als examenvak dat weet ik niet zeker mischien weet juud et kheb er zooo veel zin in
alleen die boot vind ik eng en ik denk daar in negeland slapen in een vreemd gastgezein lijkt me erg eng en die rotsen oew maar we zien wel jullie komen egt alles te weten als we terug komen jullie zien ons een week niet boehoeeee 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
wij zijn inderdaad nieuw op het forum
, bedankt voor het verwelkomen
- monique
ik weet niet zeker waar we krijgen onderhand de reader dus dan weet ik etLassie schreef:duinkerke zeker? daar zijn wij toen ook op gestapt... best leuk hoor op die boot. Vooral op het dek gaan, zeker de moeite waard....monique schreef:volgens mij stappen we op bij frankrijkLassie schreef:zee ziek op die boot word je niet..... voor je het weet zit je al in engeland... Waar gaan jullie het water over?ik neem voor de zekerheid een pil mee hihi
ik ga zeker het dek op heerlijk
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag