Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
De Heidelbergse Catechismus, 2-delige boekenset van Ds. Bac met preken over/uit de Heidelberger.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Dat is zeker de moeite waard, Rens!Rens schreef:De Heidelbergse Catechismus, 2-delige boekenset van Ds. Bac met preken over/uit de Heidelberger.
Overigens, mijn aanwinst: een uitnodiging van een familielid voor haar examenfeestje
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Hij is vreselijk!!!!!!!!!!!!!!JolandaOudshoorn schreef:dan moet je hem aandoen en er gezellig van genieten.fluitje schreef:![]()
geweldig die reacties.
Ik kreeg hem vanmiddag van mijn dochter............alvast voor vaderdag.
Maar wat zou ik hem graag aan Jesse geven, wat zou hij het leuk vinden!
(als het voetballen weer is afgelpen oké? dan zijn ze vast maar een paar centen)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
3 poloshirt waaaahhh voor maar 9 euro bij elkaar.... 

- sweelinck 25
Vandaag verkoping van de kerk gehad. Weer van alles gekocht. o.a.:
- Bolussen (Echte Zeeuwse uit Bruinisse en erg lekker)
- Puddingbroodjes
- Stuk of 10 boeken, van alles wat.
- Een Bijbel met kanttekeningen, die pas uitgegeven versie van 125 euro van de GBS
- Bolussen (Echte Zeeuwse uit Bruinisse en erg lekker)
- Puddingbroodjes
- Stuk of 10 boeken, van alles wat.
- Een Bijbel met kanttekeningen, die pas uitgegeven versie van 125 euro van de GBS
kadootjes voor m'n nichtje. (kben een mand aan het maken)
Zooo schattig, nu het heerlijk uitverkoop is kun je toch voor een prikkie een leuk stelletje kleren kopen voor dr.. woeih vindt het zo schattig.

van welke jaren?? als ze nog niet van heel lang terug zijn, heb ik ze waarschijnlijk wel gehoordRens schreef:De Heidelbergse Catechismus, 2-delige boekenset van Ds. Bac met preken over/uit de Heidelberger.

the only thing is following that Light
mh, klinkt niet echt heel vriendelijk en ook een beetje denigrerend, ben ik niet gewend van je???jvdg schreef:Belachelijkwim schreef:http://ek.blokker.nl/fluitje schreef:Een brulshirt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wees eerlijk Henriët, het ís toch belachelijk??
Om met Youp van 't Hek te spreken: "Iedere keer denk ik: het kan níet debieler. Maar verdraaid, het lukt ze toch".Mister schreef:Wees eerlijk Henriët, het ís toch belachelijk??
het uitgave-jaar is 1993...........dusssssssssssssHenriekeK schreef:van welke jaren?? als ze nog niet van heel lang terug zijn, heb ik ze waarschijnlijk wel gehoordRens schreef:De Heidelbergse Catechismus, 2-delige boekenset van Ds. Bac met preken over/uit de Heidelberger.
Moderatorbericht:
Ik zal er zelf zeker niet mee gaan lopen en inderdaad ze verzinnen steeds weer iets terwijl je denkt, huh, ja, zo kan het ook.. maar goed is mijn smaak niet..Tiberius schreef:Om met Youp van 't Hek te spreken: "Iedere keer denk ik: het kan níet debieler. Maar verdraaid, het lukt ze toch".Mister schreef:Wees eerlijk Henriët, het ís toch belachelijk??
maar als iemand dat voor de gein krijgt...
ik kan de gein er wel van inzien eigenlijk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En ik ben het bij wijze van hoge uitzondering het met Youp eens...henriët schreef:Ik zal er zelf zeker niet mee gaan lopen en inderdaad ze verzinnen steeds weer iets terwijl je denkt, huh, ja, zo kan het ook.. maar goed is mijn smaak niet..Tiberius schreef:Om met Youp van 't Hek te spreken: "Iedere keer denk ik: het kan níet debieler. Maar verdraaid, het lukt ze toch".Mister schreef:Wees eerlijk Henriët, het ís toch belachelijk??
maar als iemand dat voor de gein krijgt...
ik kan de gein er wel van inzien eigenlijk
een luisterend 'oor' met een goed gesprek...
soms heb je dat net even nodig om weer aan de slag te gaan

soms heb je dat net even nodig om weer aan de slag te gaan

1 flesje bier (beugel)
1 weckpot met snoep
1 kaart
1 weckpot met snoep
1 kaart