muziek noten leren
- monique
muziek noten leren
weet iemand soms hoe ik et beste die noten kan leren van muziek ????
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Re: muziek noten leren
mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat. Daarna is het verder benoemen van a tot en met g. verder weet ik het ook niet. Kan zelf ook niet echt goed noten lezen. Weet iig of ik omhoog of omlaag moet en hoelang ik ze aan meot houden 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- monique
hihi oke tis te proberen tochLapressa schreef:mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat. Daarna is het verder benoemen van a tot en met g. verder weet ik het ook niet. Kan zelf ook niet echt goed noten lezen. Weet iig of ik omhoog of omlaag moet en hoelang ik ze aan meot houden

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Oude-Waarheid
De organisten enz. onder de refoformers zullen je best wel verder kunnen helpenLapressa schreef:mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat. Daarna is het verder benoemen van a tot en met g. verder weet ik het ook niet. Kan zelf ook niet echt goed noten lezen. Weet iig of ik omhoog of omlaag moet en hoelang ik ze aan meot houden

En de violisten niet te vergeten.Oude-Waarheid schreef:De organisten enz. onder de refoformers zullen je best wel verder kunnen helpenLapressa schreef:mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat. Daarna is het verder benoemen van a tot en met g. verder weet ik het ook niet. Kan zelf ook niet echt goed noten lezen. Weet iig of ik omhoog of omlaag moet en hoelang ik ze aan meot houden

Of de gitaristen 

~~Soli Deo Gloria~~
- Oude-Waarheid
Jij dacht zeker dat ik Wim was vergeten? enz.Tiberius schreef:En de violisten niet te vergeten.Oude-Waarheid schreef:De organisten enz. onder de refoformers zullen je best wel verder kunnen helpenLapressa schreef:mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat. Daarna is het verder benoemen van a tot en met g. verder weet ik het ook niet. Kan zelf ook niet echt goed noten lezen. Weet iig of ik omhoog of omlaag moet en hoelang ik ze aan meot houden

Lapressa schreef:mij is geleed dat het begin punt van de G-sleutel ook de lijn is waar de G op staat.
was het zo erg

nee hoor, maar mijn toetsenbord heeft kuren. probeer alles goed te herstellen voor ik op bevestigen klik, maar soms zie ik wel eens iets over het hoofd. 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Dat is een handig plaatje 

graag gedaan hoormonique schreef:bedank allemaal
wanneer verschijnt je eerste cd?
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus je verwachtingen zijn wel erg hoog
da's nooit goed, luister jij nou maar naar de reclame van stichting SIRE!!

da's nooit goed, luister jij nou maar naar de reclame van stichting SIRE!!
the only thing is following that Light