Wat bracht de post vandaag o.a.?
- madelief1983
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
een nieuwe berekening van de huurtoeslag.....bij de belastingtelefoon konden ze geen uitleg geven over het voorschotbedrag, omdat de dagtekening "in de toekomst lag". of ik na de datum van dagtekening even terug wilde bellen, want dan konden ze de juiste gegevens zien....ach.......het is toch een gratis nummer.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Oude-Waarheid
Als je maar dan niet te horen krijgt:Rens schreef:een nieuwe berekening van de huurtoeslag.....bij de belastingtelefoon konden ze geen uitleg geven over het voorschotbedrag, omdat de dagtekening "in de toekomst lag". of ik na de datum van dagtekening even terug wilde bellen, want dan konden ze de juiste gegevens zien....ach.......het is toch een gratis nummer.......
Al onze medewerkers zijn in gespek een ogenblik geduld a.u.b. of
er zijn nog ............. wachtende voor u.
hehehe....binnen 5 seconden heb ik iemand aan de lijn...........Oude-Waarheid schreef:Als je maar dan niet te horen krijgt:Rens schreef:een nieuwe berekening van de huurtoeslag.....bij de belastingtelefoon konden ze geen uitleg geven over het voorschotbedrag, omdat de dagtekening "in de toekomst lag". of ik na de datum van dagtekening even terug wilde bellen, want dan konden ze de juiste gegevens zien....ach.......het is toch een gratis nummer.......
Al onze medewerkers zijn in gespek een ogenblik geduld a.u.b. of
er zijn nog ............. wachtende voor u.
Moderatorbericht:
En die vertelt je zeker dat je een nummer in moet toetsen?Rens schreef:hehehe....binnen 5 seconden heb ik iemand aan de lijn...........

- MarthaMartha
definitieve aanslag belasting 2006!!!
€ 0
€ 0
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan heeft de fiscus dus uiteindelijk besloten om je aangifte 2006 goed te keuren.MarthaMartha schreef:definitieve aanslag belasting 2006!!!
€ 0
Opgelucht?

- monique
niks nada noppes

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- MarthaMartha
ja best opgelucht ja, maar eigenlijk had ik helemaal niks meer verwacht....... (dacht dat het al lang afgehandeld was). Nu 2007 nog.....jvdg schreef:Dan heeft de fiscus dus uiteindelijk besloten om je aangifte 2006 goed te keuren.MarthaMartha schreef:definitieve aanslag belasting 2006!!!
€ 0
Opgelucht?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een leraar van mij schrijft erin. Zelf lees ik dat blad vaak bij mijn opa!Gijs83 schreef:O.a. het kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden".
Wie leest dat nog meer onder ons![]()
- Wilma van den Berg
Welke leraar mag dat zijn?mathilde schreef:Een leraar van mij schrijft erin. Zelf lees ik dat blad vaak bij mijn opa!Gijs83 schreef:O.a. het kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden".
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
juist ja...Gijs83 schreef:O.a. het kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden".
.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
- Thuis voor mij: Kerkblad OGG
- En bij oma, net eve weze kijken: De Daniël, Kerkelijk Nieuws, Rekening Eneco, Rouwkaart, Audiclubblad
- En bij oma, net eve weze kijken: De Daniël, Kerkelijk Nieuws, Rekening Eneco, Rouwkaart, Audiclubblad
Er is weer een nieuwe! Dus je hebt weer wat te lezen!mathilde schreef:Een leraar van mij schrijft erin. Zelf lees ik dat blad vaak bij mijn opa!Gijs83 schreef:O.a. het kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden".
Bij mij was gisteren: -De Saambinder
-HAH: Er is post van TNT Post
vandaag: -brief van Rijkswaterstaat over de
afsluiting van N35 tussen Nijverdal
en Raalte volgende week(heel netjes)
-Daniël
Ariadne at Home (+delicious als kadootje)
NHA gids (2 keer, zal vast iets verkeerd zijn gegaan daar...ach weer goed voor het oud papier)
NHA gids (2 keer, zal vast iets verkeerd zijn gegaan daar...ach weer goed voor het oud papier)