Hendrikus schreef:Je weet toch wel dat dominees heel veel boeken hebben hè?Gijs83 schreef:Ik weet, denk ik, wie je bedoelt! Maar vader had hem zaterdag al bij ons in de straat gesignaleerd en hij zat gisteravond in de kerk in Enter. Hij blijft Rijssen nog wel trouw. En ik houd de moed erin, wie weet!Hendrikus schreef:...ik in Gijs z'n wijk een voorganger van Gijs tegenkwam die nu predikant is
...hij dus voorganger is gebleven![]()
...sommige postbodes het nog ver schoppen
...houd er de moed maar in, Gijs!
Wist je dat . . . [8]
- zusterelly
Re: Wist je dat . . . [8]
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
.....Ik het weer nu zo lekker vind! Lekker frisse wind
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... ik nou nog steeds niet weet wie er bedoeld wordt?Gijs83 schreef:Ik weet, denk ik, wie je bedoelt! Maar vader had hem zaterdag al bij ons in de straat gesignaleerd en hij zat gisteravond in de kerk in Enter. Hij blijft Rijssen nog wel trouw. En ik houd de moed erin, wie weet!Hendrikus schreef:...ik in Gijs z'n wijk een voorganger van Gijs tegenkwam die nu predikant is
Bart de postbode, noemden wij 'm altijd.MariaW schreef:... ik nou nog steeds niet weet wie er bedoeld wordt?Gijs83 schreef:Ik weet, denk ik, wie je bedoelt! Maar vader had hem zaterdag al bij ons in de straat gesignaleerd en hij zat gisteravond in de kerk in Enter. Hij blijft Rijssen nog wel trouw. En ik houd de moed erin, wie weet!Hendrikus schreef:...ik in Gijs z'n wijk een voorganger van Gijs tegenkwam die nu predikant is
~~Soli Deo Gloria~~
Ik mijn eerste Welpie heb?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
En nu?fluitje schreef:Ik mijn eerste Welpie heb?
Wat houdt dat eigenlijk in?
...welpie's die leeuwtjes zijn die je bij de ah kunt sparen (voor jvdg;))
...ik de loekies van de c1000 veel leuker vind!
...ik de loekies van de c1000 veel leuker vind!
the only thing is following that Light
Oooh die....., ze zijn wel grappig hoor.HenriekeK schreef:...welpie's die leeuwtjes zijn die je bij de ah kunt sparen (voor jvdg;))
- monique
ik het de laatste tijd erg rustig vind op et forum 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Nog nooit zo'n flutactie bij AH tegengekomen.fluitje schreef:Ik mijn eerste Welpie heb?
Als je 3 kleuren welpies heb, kan je een grotere soort 'krijgen'. Met bijbetaling van 3.99
Zouden er echt mensen zijn die geld uitgeven voor dit soort prularia?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- monique
judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
gaan jullie rappen???monique schreef:judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
leuk joh! straks word je nog beroemdmonique schreef:judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen
~~Soli Deo Gloria~~
- monique
neee tuurlijk nietalbion schreef:gaan jullie rappen???monique schreef:judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag