heb je daar speciaal de luxe versie voor nodig?helma schreef:handig als je een keer wilt koffiedrinken in veenendaalWilma van den Berg schreef:Tom Tom....een luxe versie. Heel handig!

heb je daar speciaal de luxe versie voor nodig?helma schreef:handig als je een keer wilt koffiedrinken in veenendaalWilma van den Berg schreef:Tom Tom....een luxe versie. Heel handig!
helma schreef:Wilma van den Berg schreef:Tom Tom....een luxe versie. Heel handig!
handig als je een keer wilt koffiedrinken in veenendaal
Gaaf!Daphne schreef:niet MIJN aanwinsten, (voor jullie weer eens gaan denken![]()
![]()
) maar gister samen met n vriendin voor haar een trouwjurk uitgekozen... echt SU PER MOOI
![]()
![]()
Lijkt me eerlijk gezegd niet. Maar ja, misschien is het wel heel lastig te vinden ofzo...je weet maar nooit.Hendrikus schreef:heb je daar speciaal de luxe versie voor nodig?helma schreef:handig als je een keer wilt koffiedrinken in veenendaalWilma van den Berg schreef:Tom Tom....een luxe versie. Heel handig!
vraag maar aan LassieWilma van den Berg schreef: Maar ja, misschien is het wel heel lastig te vinden ofzo...je weet maar nooit.
Maar ja, de een is de ander niethelma schreef:vraag maar aan LassieWilma van den Berg schreef: Maar ja, misschien is het wel heel lastig te vinden ofzo...je weet maar nooit.
wat leuk joh!!Lassie schreef:Mijn laatste aanwinst is een mooie plant in een stenen pot van een client!! Die nogal tevreden was over mij.
Lassie schreef:Mijn laatste aanwinst is een mooie plant in een stenen pot van een client!! Die nogal tevreden was over mij.