Een dauwdruppel waar de opkomende zon in schittert.
Een bepaalde blik in de ogen van een kind dat naar je omhoogkijkt.

helma schreef:van mensen die met/voor mij bidden
Wat fijn Judith. Het is een leuke, gezellige school en zeker een plaats waar je mooi werk zal mogen verrichten!judith schreef:ik wordt ergens heel blij van, en dat is, ik heb voor volgendjaar een stage adres gevonden, bij de Dethmarschool in ede, op de zmlk afdeling! Ik ben er zoooooooo erg blij mee! Eerst ging het daar niet door, en gisteren hoorde ik dat er toch nog een plekje over was!!! Dus volgend jaar, moet ik elke donderdag in de week stage lopen! Kheb er echt zin in!
Wat ben ik blij!!!!![]()
jup... en Henrieke schrijf je met n K op t eind...HenriekeK schreef:vanwege alle spellingscontroles hier, doe ik het ook maar. je schrijft namelijk geen zoiezo maar sowieso en dat is echt geen geintje!!!
ik heb juist geen radio oid aan, de ramen wijd opengezet, puur om al die vogels te kunnen horen.....(en dat zijn er zát hier)Wilma van den Berg schreef: het fluiten van de vogeltjes!
Tja. We kunnen niet elke dag een meeting organiseren...monique schreef:helemaal nergens van op dit moment ik zou blij zijn als iedereen eens normaal tegen mij deed
i knowTiberius schreef:Tja. We kunnen niet elke dag een meeting organiseren...monique schreef:helemaal nergens van op dit moment ik zou blij zijn als iedereen eens normaal tegen mij deed
doe jij dan ook normaal tegen iedereen?monique schreef:helemaal nergens van op dit moment ik zou blij zijn als iedereen eens normaal tegen mij deed
mmm vraag maar aan juud tslaat nergens opDaphne schreef:doe jij dan ook normaal tegen iedereen?monique schreef:helemaal nergens van op dit moment ik zou blij zijn als iedereen eens normaal tegen mij deed