tja.......... ik heb zo ongeveer geen zinnig woord gezegd, alleen onzin uitgekraamd......... volgende keer beter................ Het was wel érg gezellig!JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Ik koner eigenlijk ook maar te kort zijn. Ik heb lang niet iedereen gesproken, die ik had willen spreken. Maar dat komt wel bij de volgende meeting. (wanneer is die?)
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
- MarthaMartha
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het motto van de avond 'ontmoet alle moderators' was dus niet helemaal juist.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
precies...... en dat wist ik daarom kwam ik ook niet..... 

tjonge wat merk je dat goed oprefo schreef:Het motto van de avond 'ontmoet alle moderators' was dus niet helemaal juist.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Wat was ook alweer de uitspraak van de avond....MarthaMartha schreef:tja.......... ik heb zo ongeveer geen zinnig woord gezegd, alleen onzin uitgekraamd......... volgende keer beter................ Het was wel érg gezellig!JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Ik koner eigenlijk ook maar te kort zijn. Ik heb lang niet iedereen gesproken, die ik had willen spreken. Maar dat komt wel bij de volgende meeting. (wanneer is die?)

mh, dan ben jij bij deze benoemd tot hulp regelaarGian schreef:Kijk, dat zijn nog eens ideeën. Ik benoem je bij deze tot regelaar!henriët schreef:ik stel voor een strandbbq!!!!
Tussen de hambugers door een frissen duik..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dank u, dank u voor de belangstelling.JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Het speet mij ook vreselijk, maar het was niet anders.
Ik had gehoopt dat mijn absentie onopgemerkt zou zijn.
Dat is dus niet gelukt.jvdg schreef:Dank u, dank u voor de belangstelling.JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Het speet mij ook vreselijk, maar het was niet anders.
Ik had gehoopt dat mijn absentie onopgemerkt zou zijn.
Verzoek aan alle meetingers / rf ers
Jvdg had een geldige reden, laten we het verder laten rusten, we weten nu dat hij er niet was, hopelijk de volgende keer DV wel.

- monique
wameer is de volgende

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Jean le Fontain schreef: Wat was ook alweer de uitspraak van de avond....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jongere schreef:Dat is jammer! Het was gezellig en erg leuk (of interessantErasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?
) om iedereen eens live te zien. Verandert sommige beelden die ik van mensen had wel een beetje.
vertel

Je gaat ons toch niet vertellen dat je geen bandje kan verwisselen he...Erasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
nou, laat s horen...Jongere schreef:Dat is jammer! Het was gezellig en erg leuk (of interessantErasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?
) om iedereen eens live te zien. Verandert sommige beelden die ik van mensen had wel een beetje.
- JolandaOudshoorn
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen Jongere! (zijn wij zo tegengevallen?
)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Kijk maar uit jij!Jean le Fontain schreef:Wat was ook alweer de uitspraak van de avond....MarthaMartha schreef:tja.......... ik heb zo ongeveer geen zinnig woord gezegd, alleen onzin uitgekraamd......... volgende keer beter................ Het was wel érg gezellig!JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Ik koner eigenlijk ook maar te kort zijn. Ik heb lang niet iedereen gesproken, die ik had willen spreken. Maar dat komt wel bij de volgende meeting. (wanneer is die?)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders verander ik mijn onderschrift.............
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!