timmy schreef:Vergeet niet die prachtige nieuwe standaard op je fiets ;-)Lassie schreef:twee rookmelders (gratis)
tijdschakelaar (gratis)
Whaha na één post ben je ontmaskerd!

timmy schreef:Vergeet niet die prachtige nieuwe standaard op je fiets ;-)Lassie schreef:twee rookmelders (gratis)
tijdschakelaar (gratis)
vlinder schreef:timmy schreef:Vergeet niet die prachtige nieuwe standaard op je fiets ;-)Lassie schreef:twee rookmelders (gratis)
tijdschakelaar (gratis)
Whaha na één post ben je ontmaskerd!
daaromLassie schreef:ach tsja... nergens voor nodig om iets te verborgen te houden toch??
Balen zeg!!!! Ik weet hoe zoiets is omdat ik het ook weleens gehad heb. Tekeningen zijn als het ware toch iets van jezelf...maar ja, snel weer nieuwe maken danJaCa schreef:Schetsboek......!
Al mijn tekeningen zijn nat geregend op de conferentie
Het schetsboek kon ik vervangen, maar de tekeningen .....snik
Laat ik dat boekje nou gekregen hebben...helma schreef:ik heb nog een boekje voor z'n vrouw: de man een onbegrepen wezenTiberius schreef: Zijn vrouw ziet hem aankomen.
volgens mij is ze daar dringend naar op zoek; ik neem 'm mee
elke maand... soms eerder.Gijs83 schreef:-zonnebrandcreme(heb ik elke dag wel nodig voor mijn postwijk)
-tandenborstel(hoe vaak vervangen jullie die eigenlijk)
Leuk! Goed geslaagd? Gezellig met iemand anders wezen winkelen? Kun je iets duidelijker omschrijven wat je gekocht hebt?monique schreef:mmm nieuwe kleren en schoenen en een nieuwe tas blablabla