Ze zitten tegenwoordig in plastic gesealdhelma schreef:je hebt hem toch eerst wel even gelezen?? zoiets gebeurt natuurlijk niet zomaar.....

Ze zitten tegenwoordig in plastic gesealdhelma schreef:je hebt hem toch eerst wel even gelezen?? zoiets gebeurt natuurlijk niet zomaar.....
Dat is voor de veiligheid van Gijs, anders gaat 'ie 'em al fietsend lezen...Hendrikus schreef:Ze zitten tegenwoordig in plastic gesealdhelma schreef:je hebt hem toch eerst wel even gelezen?? zoiets gebeurt natuurlijk niet zomaar.....
Mister schreef:Dat is voor de veiligheid van Gijs, anders gaat 'ie 'em al fietsend lezen...Hendrikus schreef:Ze zitten tegenwoordig in plastic gesealdhelma schreef:je hebt hem toch eerst wel even gelezen?? zoiets gebeurt natuurlijk niet zomaar.....
JolandaOudshoorn schreef:Als je in Rijssen zou wonen dan was het je niet overkomen met onze superpostbodeHendrikus schreef:Wat bracht de post vandaag?
Nou, dat zal ik je vertellen: de post voor de buren.
En datzelfde gebeurde op m'n werk ook al.
Ze zijn wel in vorm vandaag!
ik kieke wal oetGijs83 schreef:Ik kan trouwens zoherinneren dat mij dat mij dat vandaag overkomen is. Hendrikus woont voor zover ik weet ook niet in mijn postwijk.
Hendrikus schreef: ik kieke wal oet
voor een jurist is dat toch geen geheimtaal?Jongere schreef:Hendrikus schreef: ik kieke wal oet![]()
jaLassie schreef:Leest iemand hier de Weergave?
En in welke richting moet ik deze uitgave zoeken?Gabrielle schreef:jaLassie schreef:Leest iemand hier de Weergave?
http://www.gave.nljvdg schreef:En in welke richting moet ik deze uitgave zoeken?Gabrielle schreef:jaLassie schreef:Leest iemand hier de Weergave?
Moni schreef:De post bracht de post voor de buren(misschien handig als die postbode eens een brilletje op zet....)