Ik vraag me af of de dokter hier wat aan kan doen... Het gaat momenteel gelukkig al veel beter.monique schreef:heh wilma dat is egt niet fijn ben je wel eens naar de dokter geweest???
sterkte iniedergeval
Monique, bedankt voor je medeleven hoor!
Ik vraag me af of de dokter hier wat aan kan doen... Het gaat momenteel gelukkig al veel beter.monique schreef:heh wilma dat is egt niet fijn ben je wel eens naar de dokter geweest???
sterkte iniedergeval
sterkte joh!Wilma van den Berg schreef:Ik vraag me af of de dokter hier wat aan kan doen... Het gaat momenteel gelukkig al veel beter.monique schreef:heh wilma dat is egt niet fijn ben je wel eens naar de dokter geweest???
sterkte iniedergeval
is goed wilma sterkte en hou je taaijudith schreef:sterkte joh!Wilma van den Berg schreef:Ik vraag me af of de dokter hier wat aan kan doen... Het gaat momenteel gelukkig al veel beter.monique schreef:heh wilma dat is egt niet fijn ben je wel eens naar de dokter geweest???
sterkte iniedergeval
heh voel jij mij????vlinder schreef:Moniqua, kijk eens naar de topictitel en kijk dan naar die gezichtjes....
Ik voel je:![]()
waaaaahahah nou maar ik snap je nu wel heh et moet allemaal een beetje doordringen bij mijvlinder schreef:![]()
foutje.....
*hug*helma schreef:![]()
![]()