Erg oranjegezind die HHC'ers

Wanneer moeten ze tegen Lisse voor de algehele zaterdagtitel?tukkertje schreef:Afgelopen zatwerdag werdt HHC uit Hardenberg kampioen in de hoofdklasse C door een overwinning van 3-1 op Staphorst in Staphorst.
Erg oranjegezind die HHC'ers
heb je misschien ook eens tegen of met hem gevoetbaltBJD schreef:Lisse uitgetekend kampioen van de zaterdagamateurs. Niet dat ik er geweest ben.. maar toch wat plaatselijke trots uit het dorp waar ik opgegroeid ben![]()
Voor GELEDU: die Rik Vermeulen die twee keer gescoord heeft woonde bij ons in de straat. Al zie ik je nu denken: Lekker boeiend![]()
![]()
http://www.telesport.nl/voetbal/4151819 ... sse__.html
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Zit ook meer als 10 jaar leeftijdverschil tussen. Ja, en dan wil je die kleintjes er niet bij hebben heJolandaOudshoorn schreef:heb je misschien ook eens tegen of met hem gevoetbaltBJD schreef:Lisse uitgetekend kampioen van de zaterdagamateurs. Niet dat ik er geweest ben.. maar toch wat plaatselijke trots uit het dorp waar ik opgegroeid ben![]()
Voor GELEDU: die Rik Vermeulen die twee keer gescoord heeft woonde bij ons in de straat. Al zie ik je nu denken: Lekker boeiend![]()
![]()
http://www.telesport.nl/voetbal/4151819 ... sse__.html![]()
Tja, een walk overMarnix schreef:Ik vond Tukkertje de laatste tijd al verdacht stil... en nu snap ik waarom
Volgens mij is Tukkertje geen Hardenberger hoor. Ik meen dat hij supporter is van de plaatstelijke Rijssense trots (hoewel vergane glorie in dat opzicht misschien een beter woord is).BJD schreef:Tja, een walk overMarnix schreef:Ik vond Tukkertje de laatste tijd al verdacht stil... en nu snap ik waaromDan zou ik me ook niet tonen..
Josephus schreef:
Volgens mij is Tukkertje geen Hardenberger hoor. Ik meen dat hij supporter is van de plaatstelijke Rijssense trots (hoewel vergane glorie in dat opzicht misschien een beter woord is).
Met het oog op mijn persoonlijke veiligheid wil ik nog even benadrukken dat mijn opmerking alleen over de plaatselijke zaterdaghoofdklasser ging.JolandaOudshoorn schreef:Josephus schreef:
Volgens mij is Tukkertje geen Hardenberger hoor. Ik meen dat hij supporter is van de plaatstelijke Rijssense trots (hoewel vergane glorie in dat opzicht misschien een beter woord is).![]()
geldt dat alleen voor het voetbal?
![]()
![]()
en nu krijg ik alle Rijssenaren op mijn dak
Josephus schreef:Met het oog op mijn persoonlijke veiligheid wil ik nog even benadrukken dat mijn opmerking alleen over de plaatselijke zaterdaghoofdklasser ging.JolandaOudshoorn schreef:Josephus schreef:
Volgens mij is Tukkertje geen Hardenberger hoor. Ik meen dat hij supporter is van de plaatstelijke Rijssense trots (hoewel vergane glorie in dat opzicht misschien een beter woord is).![]()
geldt dat alleen voor het voetbal?
![]()
![]()
en nu krijg ik alle Rijssenaren op mijn dak
BJD schreef: En Geledu... die weet niet eens hoe een bal er uit ziet![]()