Uhm.......... is dit grapje?Hendrikus schreef:Ede DV?MarthaMartha schreef:vanavond was Putten, morgen Ede DV
Dat was toch Terwolde DV?
Zeg ik iets geks?
Is hij morgen in Terwolde?
of is er iets met dat DV?
oh oh .... ik snap het niet........

Uhm.......... is dit grapje?Hendrikus schreef:Ede DV?MarthaMartha schreef:vanavond was Putten, morgen Ede DV
Sorry MM, ik had net iets getypt over Terwolde De Vecht - en toen kwam jij met Ede Deo VolenteMarthaMartha schreef:Uhm.......... is dit grapje?Hendrikus schreef:Ede DV?MarthaMartha schreef:vanavond was Putten, morgen Ede DV
Zeg ik iets geks?
oooooooooooooohwHendrikus schreef:Sorry MM, ik had net iets getypt over Terwolde De Vecht - en toen kwam jij met Ede Deo VolenteMarthaMartha schreef:Uhm.......... is dit grapje?Hendrikus schreef: Ede DV?
Zeg ik iets geks?
Naar een forumvlinder schreef:Naar een forumster toe....
Is het op verschillende plaatsen? Of is het de Veluwse avondvierdaagseMarthaMartha schreef:vanavond was Putten, morgen Ede DVGijs83 schreef:4500MarthaMartha schreef:Ben net terug van de ronde avondvierdaagse.
Heerlijk zo'n eind lopen, alleen wel erg veel mensen (4500 die zich ingeschreven hebben, maar er lopen altijd ouders en anderen mee die niet inschrijven).
De eerste 20 minuten flink regen, dus doornat, maar in deze warmte geeft het ook niet echt (je droogt neit echt op trouwens).Das wel erg veel! Ist nu Putten, waar Helma het over had of in Veenendaal?
Even terzijde: ik vind dat sommigen wel hard achter die man aanlopen zo van: Dat is het! Daar moet je niets van missen!MarthaMartha schreef:Gijs, je hebt het over twee verschillende dingen. Jij vraagt naar waar Helma het over had, die was naar de avond van Paul Washer in Putten. Ik had het over de avondvierdaagse in Veenendaal. Hoewel die avond in Putten natuurlijk véél en véél nuttiger tijdsbesteding is, geniet ik even van een paar flinke wandelingen, waarna ik heerlijk slaap..........
Heerlijk Gijs, elke dag onder het evangelie komen. Wáár dan ook. Als je Paul Washer een keer wilt horen moet je het nu doen, nog even dan zit hij weer in Amerika (en dan worden de reiskosten zo hoog). Verder goed lezen, Helma at vroeg i.v.m. de avondvierdaagse en ging daarna naar Putten. Zij naar Putten, een paar kinderen naar de avondvierdaagse.Gijs83 schreef:Even terzijde: ik vind dat sommigen wel hard achter die man aanlopen zo van: Dat is het! Daar moet je niets van missen!MarthaMartha schreef:Gijs, je hebt het over twee verschillende dingen. Jij vraagt naar waar Helma het over had, die was naar de avond van Paul Washer in Putten. Ik had het over de avondvierdaagse in Veenendaal. Hoewel die avond in Putten natuurlijk véél en véél nuttiger tijdsbesteding is, geniet ik even van een paar flinke wandelingen, waarna ik heerlijk slaap..........
Helma heeft het over de avond4daagse en dan zegt ze dat ze naar Putten gaat. Dus ik denk dat zal dan wel de avond4daagse in Putten zijn en ze heeft in dat bericht niet over Paul Washer.
Ik zou er ook een keer heen gaan, als ik jou was! Is mooi om een keer te horen.Gijs83 schreef:Even terzijde: ik vind dat sommigen wel hard achter die man aanlopen zo van: Dat is het! Daar moet je niets van missen!