Benzineverbruik
Benzineverbruik
Is er op internet ergens een lijst te vinden waarop het benzineverbruik van auto's te zien is, niet alleen van de huidige modellen, maar ook van die modellen die niet meer gemaakt worden (bijv. Peugeot 205, die klasse zeg maar)
- MarthaMartha
Re: Benzineverbruik
volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............
(de mijne reed voordat ik hem aan puin reed zuiniger als daarna (nu hij weer opgeknapt is) -van 1 op 22 naar 1 op 20- zal wel met de technische conditie van de auto te maken hebben)
(de mijne reed voordat ik hem aan puin reed zuiniger als daarna (nu hij weer opgeknapt is) -van 1 op 22 naar 1 op 20- zal wel met de technische conditie van de auto te maken hebben)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
http://www.autotrader.nl/auto/autogids/ ... &merkid=12
Je kunt op die site alle auto's zoeken en hun gemiddeld verbruik vinden.
gewoon op gas gaan rijden... ben je het goedkoopste uit...vooral nu. 

Ja dat is inderdaad per auto verschillend, vandaar dat ik graag zo'n lijst wil hebbenMarthaMartha schreef:volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............

- MarthaMartha
Ja, diesel rijden hoef je voor het voordeel niet meer te doen volgens mij.
Enorm wat een prijzen!
Enorm wat een prijzen!
- MarthaMartha
ja grapjas, dat snap ik, maar ik bedoel dat de ene peugeot de andere niet is....... zelfs al is het type hetzelfde ............freek schreef:Ja dat is inderdaad per auto verschillend, vandaar dat ik graag zo'n lijst wil hebbenMarthaMartha schreef:volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............
(de mijne reed voordat ik hem aan puin reed zuiniger als daarna (nu hij weer opgeknapt is) -van 1 op 22 naar 1 op 20- zal wel met de technische conditie van de auto te maken hebben)Om te vergelijken, snap je?
Daarom wil ik graag een gespecificeerde lijstMarthaMartha schreef:ja grapjas, dat snap ik, maar ik bedoel dat de ene peugeot de andere niet is....... zelfs al is het type hetzelfde ............freek schreef:Ja dat is inderdaad per auto verschillend, vandaar dat ik graag zo'n lijst wil hebbenMarthaMartha schreef:volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............
(de mijne reed voordat ik hem aan puin reed zuiniger als daarna (nu hij weer opgeknapt is) -van 1 op 22 naar 1 op 20- zal wel met de technische conditie van de auto te maken hebben)Om te vergelijken, snap je?

Bedankt mister! Zoiets bedoelde ik idd.Mister schreef:http://www.autotrader.nl/auto/autogids/ ... &merkid=12
Topic kan dicht wat mij betreft.
groeten, #####
- MarthaMartha
Nou, hier komt de eerste:freek schreef:Daarom wil ik graag een gespecificeerde lijstMarthaMartha schreef:
ja grapjas, dat snap ik, maar ik bedoel dat de ene peugeot de andere niet is....... zelfs al is het type hetzelfde ............
een volkswagen polo, bouwjaar 1999, diesel
rijdt 1 op 22 voor dat ie total loss wordt gereden.
daarna 1 op 20
hopelijk heb je er wat aan

Misschien kun je het gaatje in de tank een keer laten maken??MarthaMartha schreef:Nou, hier komt de eerste:freek schreef:Daarom wil ik graag een gespecificeerde lijstMarthaMartha schreef:
ja grapjas, dat snap ik, maar ik bedoel dat de ene peugeot de andere niet is....... zelfs al is het type hetzelfde ............
een volkswagen polo, bouwjaar 1999, diesel
rijdt 1 op 22 voor dat ie total loss wordt gereden.
daarna 1 op 20
hopelijk heb je er wat aan

Aha!Tiberius schreef: Zo komen we wel erg makkelijk achter je hyves-adres.
@Freek, ik heb wat postings weggehaald, ter bescherming van jouw identiteit.
- Wilma van den Berg
Mijn auto rijd 1 op 21,5 (officieel)MarthaMartha schreef:volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wat hebben jullie allemaal zuinige wagentjes.Wilma van den Berg schreef:Mijn auto rijd 1 op 21,5 (officieel)MarthaMartha schreef:volgens mij is dat helemaal per auto verschillend............
De auto van de zaak waarin ik rijdt rijdt ongeveer 2 op 21,5.