Rens schreef:als je het nu maar bij lézen alléén laat.......judith schreef:
Ik lees et wel door!

Rens schreef:als je het nu maar bij lézen alléén laat.......judith schreef:
Ik lees et wel door!
aritha schreef:Wist je dat ik mijn eerste drukproef van mijn nieuwe boek ter controle binnen heb.
En dat het zo leuk is!
Wel 173 pagina´s.![]()
Ik krijg twee weken om eventuele fouten er uit te halen.
monique schreef:ik nu samen met judith ga winkelen
word gezelligg
show him!Lassie schreef:....ik een gigantisch mooie foto van m'n vriend heb.
Helma,helma schreef:...ik soms helemaal stapel wordt van 'verschillen'![]()
de een poot dit artikel hier, de ander zegt dat daar; een derde heeft eenzelfde artikel als 1 maar minder op personen gespeeld door wat stukken weg te laten maar wel gaat het over dezelfde organisatie; een vierde waarschuwt me persoonlijk enz enz
maar iedereen baseert zich op Gods Woord en ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Wie zal ons het goede doen zien???
Hoe ga je nu met zoiets om?
Ik leef met je mee! Heb ik ook wel eens! Gistr had ik het ook! Na de preek zondag middag ging het stukken beter!monique schreef:ik soms helemaal gek word van mn eigen
Misschien moeten we vaker beseffen dat ons verstand niet volledig kan kennen. Dat zijn dingen die we wel erkennen maar vervolgens helemaal niet in de praktijk brengen door even hard met een tekst in onze hand op onze strepen te gaan staan.helma schreef:...ik soms helemaal stapel wordt van 'verschillen'![]()
de een poot dit artikel hier, de ander zegt dat daar; een derde heeft eenzelfde artikel als 1 maar minder op personen gespeeld door wat stukken weg te laten maar wel gaat het over dezelfde organisatie; een vierde waarschuwt me persoonlijk enz enz
maar iedereen baseert zich op Gods Woord en ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Wie zal ons het goede doen zien???
Hoe ga je nu met zoiets om?