jij hebt geen steekhoudende reden om serveus te zijn...............jij neemt altijd iedereen onmiddelijk voor je in........Daphne schreef:Van mn vlindertuin?jvdg schreef:Jij???????????Daphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Of heb je last van je vlindertuin?
Dan snap ik het.![]()
![]()
dat zeg je leuk! Nou, als ik je goed begrijp... dan heb je dnek ik gelijk! Ik ga vanavond naar n bruiloft van mensen die ik niet ken
![]()
mn vriend kent ze wel
dus vandaar beetje nerveus
![]()
uhm.......... meen je dit nou?Rens schreef:IT'S WEEKEND......dus nu even wat lol, meligheid en luiheid, zo ook morgenochtend en -middag.......morgenavond weer de ernst van de zaterdagavond....
uhm.......... is er iets niet in orde MM??? (het was overigens knap druk in de dorpskroeg, en er waren zát mensen die zondags 2 x ter kerke gaan.....'t is geen zaterdagávond hoor of zondag.....)MarthaMartha schreef:uhm.......... meen je dit nou?Rens schreef:IT'S WEEKEND......dus nu even wat lol, meligheid en luiheid, zo ook morgenochtend en -middag.......morgenavond weer de ernst van de zaterdagavond....
stil maar, je mag van mij best even ergens wat drinken.... ik vroeg me alleen af of dat bij jou echt zo werkt dat op zaterdagavond de knop om gaat naar "ernst".............Rens schreef:uhm.......... is er iets niet in orde MM??? (het was overigens knap druk in de dorpskroeg, en er waren zát mensen die zondags 2 x ter kerke gaan.....'t is geen zaterdagávond hoor of zondag.....)MarthaMartha schreef:uhm.......... meen je dit nou?Rens schreef:IT'S WEEKEND......dus nu even wat lol, meligheid en luiheid, zo ook morgenochtend en -middag.......morgenavond weer de ernst van de zaterdagavond....
niet zozeer "de knop om", alswel dat het in de loop van de middag stiller wordt van binnen....meer nadenkend gestemd, als je begrijpt wat ik bedoel jongedame Poes.....MarthaMartha schreef:
stil maar, je mag van mij best even ergens wat drinken.... ik vroeg me alleen af of dat bij jou echt zo werkt dat op zaterdagavond de knop om gaat naar "ernst".............