nou, de mijne iig niet............m'n kids heb ik al sedert 1992 niet meer gezien of gesproken, en weet ook niet waar ze gebeleven zijn....ze lijken wel in lucht opgelost te zijn, ze zijn niet te traceren iighelma schreef:Hendrikus schreef: 15 juni
Vol verwachting klopt je hart....
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens schreef:nou, de mijne iig niet............m'n kids heb ik al sedert 1992 niet meer gezien of gesproken, en weet ook niet waar ze gebeleven zijn....ze lijken wel in lucht opgelost te zijn, ze zijn niet te traceren iighelma schreef:Hendrikus schreef: 15 juni
Vol verwachting klopt je hart....
moeilijk!!
- J.C. Philpot
The Prayer Life, Andrew Murray
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
De Hobbit of Daarheen en weer Terug van Tolkien, via Marktplaats voor 2 euro...
Moderatorbericht:
Gisteren een bestelling geplaatst voor iets van 25 boeken. Met name achtegrondinfo over het OT, NT, de gebruiken destijds, sociale- en politieke achtergronden, etc. En een commentaar op het OT en NT vanuit de visie van Messiaanse Joden (met veel mooie verhalen uit de Talmoed erin), en bovenaan de lijst: Een commentaar op het gebruik van Oud-Testamentische teksten in het NT.
Genoeg om me de komende maanden van de straat te houden

Van wie is dat commentaar?memento schreef:Gisteren een bestelling geplaatst voor iets van 25 boeken. Met name achtegrondinfo over het OT, NT, de gebruiken destijds, sociale- en politieke achtergronden, etc. En een commentaar op het OT en NT vanuit de visie van Messiaanse Joden (met veel mooie verhalen uit de Talmoed erin), en bovenaan de lijst: Een commentaar op het gebruik van Oud-Testamentische teksten in het NT.
Aan het commentaar hebben een waslijst met prominente evangelicals meegewerkt. Redactie onder leiding van G.K. Beale en D.A. CarsonAfgewezen schreef:Van wie is dat commentaar?memento schreef:Gisteren een bestelling geplaatst voor iets van 25 boeken. Met name achtegrondinfo over het OT, NT, de gebruiken destijds, sociale- en politieke achtergronden, etc. En een commentaar op het OT en NT vanuit de visie van Messiaanse Joden (met veel mooie verhalen uit de Talmoed erin), en bovenaan de lijst: Een commentaar op het gebruik van Oud-Testamentische teksten in het NT.
Zie deze pagina op christianbook.com voor meer informatie, en klik op Excerpt voor een aantal voorbeeld blz. uit het boek.
Ben pas op de DevDays 2008 (http://www.devdays.nl/) geweest en daar ondermeer het volgende boek gekocht:
Titel: Why Software Sucks
sub titel: and what you can do about it.
Autheur: David S. Platt
Boek gekocht naar aanleiding van de key note. Het gaat over waarom veel software niet (goed) werkt in de beleving van de eindgebruiker. Wel een eye-opener voor (at least) myself als software ontwikkelaar. Niet alles wat kan en leuk is (bijv. animaties, graphics e.d.) moet in een programma. Een gebruiker wil zo snel mogelijk de 'job done'.
Enfin dit boek is mijn laatste aanwinst.
Titel: Why Software Sucks
sub titel: and what you can do about it.
Autheur: David S. Platt
Boek gekocht naar aanleiding van de key note. Het gaat over waarom veel software niet (goed) werkt in de beleving van de eindgebruiker. Wel een eye-opener voor (at least) myself als software ontwikkelaar. Niet alles wat kan en leuk is (bijv. animaties, graphics e.d.) moet in een programma. Een gebruiker wil zo snel mogelijk de 'job done'.
Enfin dit boek is mijn laatste aanwinst.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
...de Bijbelverklaring van Dachsel. Een NT-deel ontbreekt, dus ik had 'm voor vijfentwintig euro 

Hebben ze niet nog een setje voor dat geld?Zita schreef:...de Bijbelverklaring van Dachsel. Een NT-deel ontbreekt, dus ik had 'm voor vijfentwintig euro
Alleen het OT is genoeg

Anders neem ik het OT wel van je over als je het uit hebt

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
het was een eenmalige aanbieding op de beste rommelmarkt van Nederland.Gian schreef:Hebben ze niet nog een setje voor dat geld?Zita schreef:...de Bijbelverklaring van Dachsel. Een NT-deel ontbreekt, dus ik had 'm voor vijfentwintig euro
Alleen het OT is genoeg
Anders neem ik het OT wel van je over als je het uit hebt

kind van het water schrijfster M.Witvliet (dacht ik)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wat vind je hiervan?freek schreef: - Max Lucado, Hij deed dit speciaal voor jou
Ewoud Gosker - De koninklijke weg.
En al uit. Prachtige allegorie over het geestelijke leven in verhaalvorm.
Dit jaar opnieuw uitgekomen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- MarthaMartha
super mooi inderdaad!Gian schreef:Ewoud Gosker - De koninklijke weg.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!