presentHenriekeK schreef:Ha, een medeschaker! Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nog meer schaken van de mensen op refoforumMarnix schreef: Ik zou wel wat meer willen leren van het nimzo-indisch. Geef jij me ff les dan?

presentHenriekeK schreef:Ha, een medeschaker! Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nog meer schaken van de mensen op refoforumMarnix schreef: Ik zou wel wat meer willen leren van het nimzo-indisch. Geef jij me ff les dan?
en ik, maar ik kan het niet zo goed................Rens schreef:presentHenriekeK schreef:Ha, een medeschaker! Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nog meer schaken van de mensen op refoforumMarnix schreef: Ik zou wel wat meer willen leren van het nimzo-indisch. Geef jij me ff les dan?
hier ook één. ik vind het wel erg leuk, en in het begin gaat het maar dan kan ik waarschijnlijk niet meer tegen de spanning....MarthaMartha schreef:en ik, maar ik kan het niet zo goed................Rens schreef:presentHenriekeK schreef: Ha, een medeschaker! Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nog meer schaken van de mensen op refoforum
... en wat gebeurt er dan??hier ook één. ik vind het wel erg leuk, en in het begin gaat het maar dan kan ik waarschijnlijk niet meer tegen de spanning....
heb je al een beslissing genomen, lassie?Lassie schreef:Een topic over vrijwilligerswerk!
Ik zit al enige tijd te denken om vrijwilligerswerk te gaan doen op bijv. een zorgboederij/verpleeghuis!
Zijn hier mensen in de zaal (forum) die vrijwilligerswerk doen?
hahahha....Gian schreef:Koffieschenken in Doorn ?
Gian schreef:Koffieschenken in Doorn ?