Wie vraagt!

helma

Re: Wie vraagt!

Bericht door helma »

@ Jaca; het houdt je nogal bezig :D :slurp
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:@ Jaca; het houdt je nogal bezig :D :slurp
hahaha... :oops ;) :super
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

henriët schreef:

jij snapt-em :haha
Marnix

Bericht door Marnix »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:en ook wel gewoon vragen als de man geen rekening houdt met een mogelijke relatie :D
whahahahaha.......... vertel!!!
Ach ik was gewoon wat naief, dacht niet over relaties na. Ik kon goed met iedereen over de weg schieten, had genoeg aandacht, contact enzo maar hield met relaties geen rekening. Joanne vond me al maanden leuk en zat regelmatig subtiele hints te geven maar ik zag dat gewoon niet. Dus op een gegeven moment was ze dat helemaal zat en toen heeft ze me een mal gestuurd, waar ik even over moest nadenken. Het overviel me want ik had er gewoon helemaal geen rekening mee gehouden. Dus ik had even bedenktijd nodig en in die tijd kwam ik steeds meer tot de ontdekking dat er ook van mijn kant wel een goede basis voor een relatie, dat ik haar dus gewoon heel leuk vond.... en op mijn verjaardag heb ik dat gezegd... had ik gelijk een leuk kadootje. Een paar uur later kwamen mijn ouders en broer, broertje en zusjes over de vloer en toen heb ik gelijk maar verteld dat ze Joanne vast wel vaker tegen zouden komen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:
MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:en ook wel gewoon vragen als de man geen rekening houdt met een mogelijke relatie :D
whahahahaha.......... vertel!!!
Ach ik was gewoon wat naief, dacht niet over relaties na. Ik kon goed met iedereen over de weg schieten, had genoeg aandacht, contact enzo maar hield met relaties geen rekening. Joanne vond me al maanden leuk en zat regelmatig subtiele hints te geven maar ik zag dat gewoon niet. Dus op een gegeven moment was ze dat helemaal zat en toen heeft ze me een mal gestuurd, waar ik even over moest nadenken. Het overviel me want ik had er gewoon helemaal geen rekening mee gehouden. Dus ik had even bedenktijd nodig en in die tijd kwam ik steeds meer tot de ontdekking dat er ook van mijn kant wel een goede basis voor een relatie, dat ik haar dus gewoon heel leuk vond.... en op mijn verjaardag heb ik dat gezegd... had ik gelijk een leuk kadootje. Een paar uur later kwamen mijn ouders en broer, broertje en zusjes over de vloer en toen heb ik gelijk maar verteld dat ze Joanne vast wel vaker tegen zouden komen.
:super
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

Marnix schreef:
Ach ik was gewoon wat naief, dacht niet over relaties na. Ik kon goed met iedereen over de weg schieten, had genoeg aandacht, contact enzo maar hield met relaties geen rekening. Joanne vond me al maanden leuk en zat regelmatig subtiele hints te geven maar ik zag dat gewoon niet. Dus op een gegeven moment was ze dat helemaal zat en toen heeft ze me een mal gestuurd, waar ik even over moest nadenken. Het overviel me want ik had er gewoon helemaal geen rekening mee gehouden. Dus ik had even bedenktijd nodig en in die tijd kwam ik steeds meer tot de ontdekking dat er ook van mijn kant wel een goede basis voor een relatie, dat ik haar dus gewoon heel leuk vond....
@ Jaca: :tilt :tilt :tilt
refo

Bericht door refo »

Als ik terugkijk: noch ik, noch mijn vrouw heeft 'gevraagd'.

Op een zomerkamp waren we veel aan de praat samen. De omstanders meenden een 'stel' te moeten opmerken. Op een gegeven moment zagen we dat zelf ook zo. :love
Later gingen we samen op zoek naar een huis enzo. Toen we dat hadden gevonden spraken we een trouwdatum af.
Maar gevraagd? Nee, ik geloof niet dat dat er van gekomen is. De dingen gingen zoals ze moesten gaan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Marnix

Bericht door Marnix »

:) Leuke verhalen zijn dat altijd ja. Eh, ik heb een huisje kunnen kopen dus zullen we dan ook maar trouwen? :)

Joanne zegt altijd: Ik heb jou al gevraagd dus voor het trouwen moet jij het vragen. Op zich wel eerlijk, maar omdat ze het ook een beetje sarcastisch zei moest ik er toch wat op terugzeggen. Dus toen heb ik maar gezegd: Oke, dan wordt het voorjaar 2010 en als je dat te lang vindt duren vraag je het zelf maar. :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gian

Bericht door Gian »

refo schreef:Als ik terugkijk: noch ik, noch mijn vrouw heeft 'gevraagd'.

Op een zomerkamp waren we veel aan de praat samen. De omstanders meenden een 'stel' te moeten opmerken. Op een gegeven moment zagen we dat zelf ook zo. :love
Later gingen we samen op zoek naar een huis enzo. Toen we dat hadden gevonden spraken we een trouwdatum af.
Maar gevraagd? Nee, ik geloof niet dat dat er van gekomen is. De dingen gingen zoals ze moesten gaan.
:mdr
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:
henriët schreef:

jij snapt-em :haha
of course.. waar de chat al niet goed voor is :garde
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie