oh ohJaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
dus dat wordt geen dagje uit vandaag?
oh ohJaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
sterkte en beterschap!JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
mag dat in verkeringstijd???????helma schreef:JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
Gelukkig heb je onlangs niet gezoend...
de Bof krijgen??Rens schreef:mag dat in verkeringstijd???????helma schreef:JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
zoentjes uitwisselen..............helma schreef:de Bof krijgen??Rens schreef:
mag dat in verkeringstijd???????
hier wisselen we wel een zoentjes uit zonder verkering te hebbenRens schreef:zoentjes uitwisselen..............helma schreef:de Bof krijgen??Rens schreef:
mag dat in verkeringstijd???????
Lastig joh, niet je hoofd gestoten ofzo?Lassie schreef:ik heb al weken lang last van hoofdpijn. Echt heel irritant. Als je op een bepaalde plek op m'n achterhoofd drukt dan doet het giga veel pijn. (en er zit geen puist of pukken of een schaafplek/blauweplek) als het volgende week nog niet over is dan ga ik ff bij de huisarts langs.
Kom jij uit de middeleeuwen Rens?Rens schreef:mag dat in verkeringstijd???????helma schreef:JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
Heb je het of krijg je het.JaCa schreef:Volgens mij heb/krijg ik de bof!!![]()
![]()
nee ook niet!aritha schreef:Lastig joh, niet je hoofd gestoten ofzo?Lassie schreef:ik heb al weken lang last van hoofdpijn. Echt heel irritant. Als je op een bepaalde plek op m'n achterhoofd drukt dan doet het giga veel pijn. (en er zit geen puist of pukken of een schaafplek/blauweplek) als het volgende week nog niet over is dan ga ik ff bij de huisarts langs.
Je hapt anders wel heerlijkJaCa schreef:Ik heb het![]()
![]()
Wat zitten jullie toch steeds over verkering/zoenen enz. te mieren!!!