Dankuwel!

Overigens heeft vent een foute kleur overhemd aan.
Dat kan dus nix wezen.

Grote kans dat hij ook sportschoenen aan heeftjvdg schreef:Overigens heeft vent een foute kleur overhemd aan.
Dat kan dus nix wezen.
Tsjonge, nou.......Ethan schreef:Grote kans dat hij ook sportschoenen aan heeftjvdg schreef:Overigens heeft vent een foute kleur overhemd aan.
Dat kan dus nix wezen.
ach, tja...........het kan verkeren zei Bredero ooitMarthaMartha schreef:
kijk, in die laatste regel zit hem waarschijnlijk het verschil.
leuke gozer om te zien? flair?![]()
Bovendien heeft hij zijn das niet goed gestrikt. Hij moet maar eens op cursus bij Kislev.jvdg schreef:Tsjonge, nou.......Ethan schreef:Grote kans dat hij ook sportschoenen aan heeftjvdg schreef:Overigens heeft vent een foute kleur overhemd aan.
Dat kan dus nix wezen.
Rens schreef:tja, dat het jouw type niet is, daar kan IK niks aan doen, was het wél jouw type geweest (of je vriend bijvoorbeeld) dan had je wel ánders gereageerd..................dan was je apetrots geweest
ik vind het wel wat hebben, op je 19e burgemeester worden, dat zijn verhipt weinig mensen die het kunnen nazeggen!!! en daarnaast is het nog een leuke gozer om te zien ook, eentje met flair!
Het had mij niet verbaasd, nee.Daphne schreef:Zie je mij al als burgemeestersvrouw/vriendin?![]()
![]()
nou hè, echt lezenswaardigJongere schreef:Wat een topic.
Ik geniet........henriët schreef:nou hè, echt lezenswaardigJongere schreef:Wat een topic.![]()
![]()
![]()
Mister schreef:Een beetje moderator had dit allang gesloten...
dan ken ik er nog wel een paar!!!!!!Mister schreef:Een beetje moderator had dit allang gesloten...