Lijkt me inderdaad nogal vervelend als je 'voor de rest' niet ziek bent. Enig idee hoe lang het kan duren?Marnix schreef:Nou, ik lig nog 90 procent van de dag op mijn buik, ben nog zo lek als een mandje en verveel me dood.
Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)
Re: Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)
Lig niet 90% van de dag op mijn buik, wel op m'n rug. Ruilen, Marnix??
Vanuit mijn werkervaring in het ziekenhuis weet ik hoe beroerd het kan zijn....Marnix schreef:Nou, ik lig nog 90 procent van de dag op mijn buik, ben nog zo lek als een mandje en verveel me dood.
Heel veel sterkte!!
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Mister, ik wil 's avonds wel ruilen. Op de buik liggen is handig voor computeren en lezen, maar slapen op mijn buik vind ik vreselijk. Ik slaap altijd op mijn rug normaal.
Marco, een week of twee ofzo voordat ik weer wat kan gaan doen. De wond zelf begint een beetje te genezen, er omheen is het nog wel redelijk beurs. De wond moet goed doorgenezen en de rest trekt na verloop van tijd wel weg. Maar a, bij een wond van 15 cm lang en een paar centimeter diep duurt dat dus wel even. 30 mei mag ik op controle bij de chirurg.
Channa, thanks.
Marco, een week of twee ofzo voordat ik weer wat kan gaan doen. De wond zelf begint een beetje te genezen, er omheen is het nog wel redelijk beurs. De wond moet goed doorgenezen en de rest trekt na verloop van tijd wel weg. Maar a, bij een wond van 15 cm lang en een paar centimeter diep duurt dat dus wel even. 30 mei mag ik op controle bij de chirurg.
Channa, thanks.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Oef....en ik heb nu al spierpijn.Marnix schreef:Nou, ik lig nog 90 procent van de dag op mijn buik, ben nog zo lek als een mandje en verveel me dood.
Sjonge, dat lijkt me echt vreselijk.

Heel veel sterkte

My one and only goal;
His image in my soul.
Marnix schreef:verveel me dood.

Nou Marnix... dat is wel heel lang stil liggen hoor...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
JaCa: beterschap!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zou Marnix nog op zijn buik liggen??
- MarthaMartha
Ik heb geen allergie............. Hiephoi!
"maar dokter, ik blij me ondersteboven hoesten....".
"ja dat weet ik ook niet, als het over drie weken nog niet over is moet je maar terugkomen".

"ja dat weet ik ook niet, als het over drie weken nog niet over is moet je maar terugkomen".

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zei hij niet "doe je poezen drie weken de deur uit"?MarthaMartha schreef:Ik heb geen allergie............. Hiephoi!
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
nee, ze lopen al vier weken buiten.........Hendrikus schreef:zei hij niet "doe je poezen drie weken de deur uit"?MarthaMartha schreef:Ik heb geen allergie............. Hiephoi!
maar geen allergie, dus ze kunnen weer naar binnen.
zullen ze blij mee zijn.
(maar ik ben er nu ook een beetje aan gewend, en moet er nog over nadenken of ik ze weer naar binnen haal, ze verharen vreselijk, dus ik ben altijd aan het stofzuigen en kleren borstelen....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Yep. Nog steeds. Lek nu iets minder bloed (en iets meer vocht) maar het lekt nog wel. Ik heb al meer (Kotex-Night Maxi) maandverband gebruikt dan mijn vriendin in een half jaarMister schreef:Zou Marnix nog op zijn buik liggen??

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
heel veel sterkte!!Marnix schreef:Yep. Nog steeds. Lek nu iets minder bloed (en iets meer vocht) maar het lekt nog wel. Ik heb al meer (Kotex-Night Maxi) maandverband gebruikt dan mijn vriendin in een half jaarMister schreef:Zou Marnix nog op zijn buik liggen??De wond gaat op op een paar plekken al wel mooi dicht maar heb er wel nog steeds veel last van. Het wisselt wat, soms kan ik een kwartier zitten maar vandaag heb ik alleen maar gelegen en gestaan en wil zitten weer niet. Het blijft nog even kwakkelen, werken zit er nog niet in. Laatste dagen niet geforumd, hele lappen tekst typen op je buik is ook niet ideaal en de concentratie is momenteel niet altijd even super. Maar goed, nog even doorbijten. Dan ben ik er tenminste wel echt vanaf.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Succes man, zullen we eens een dagje ruilen? Ik op m'n buik, jij op je rug? 

Volgens mij heb/krijg ik de bof!!

My one and only goal;
His image in my soul.