Tob nooit, bid altijd...judith schreef:morge! Ik heb nu een toets........![]()
hoopdat het lukt
een 3,9 balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!saphira schreef:Tob nooit, bid altijd...judith schreef:morge! Ik heb nu een toets........![]()
hoopdat het lukt
Het klinkt misschien heel makkelijk Juud, maar de Heere doet het alles niet voor niets. Hij zorgt voor alles en waakt over alle dingen. Het zal alles (vaak achteraf) als beter gezien worden dat bepaalde omstandigheden gebeurd zijn. Sterkte meid!judith schreef:een 3,9 balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!saphira schreef:Tob nooit, bid altijd...judith schreef:morge! Ik heb nu een toets........![]()
hoopdat het lukt
![]()
![]()
nu wel weer, maar vanmorgen heb ik met de kids voor het eerst binnen ontbeten sinds vorige week vrijdag... er vielen wat druppeltjes, maar nu schijnt de zon weer heerlijk.Rens schreef:
Goeiemorgen, it's a bright sunny morning!!!
Ehm...Wilma van den Berg schreef:Het klinkt misschien heel makkelijk Juud, maar de Heere doet het alles niet voor niets. Hij zorgt voor alles en waakt over alle dingen. Het zal alles (vaak achteraf) als beter gezien worden dat bepaalde omstandigheden gebeurd zijn. Sterkte meid!judith schreef:een 3,9 balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
umm, ik heb toevallig heel goed geleerd! Echt waar! Echt ik ben er uren mee bezig geweest, en dan, moet je zien wat is slecht cijfer en het telt nog mee vor het examen ook!Tiberius schreef:Ehm...Wilma van den Berg schreef:Het klinkt misschien heel makkelijk Juud, maar de Heere doet het alles niet voor niets. Hij zorgt voor alles en waakt over alle dingen. Het zal alles (vaak achteraf) als beter gezien worden dat bepaalde omstandigheden gebeurd zijn. Sterkte meid!judith schreef:een 3,9 balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het kan ook zijn dat ze het gewoon niet geleerd heeft hoor. (Dat overkwam mij ook wel eens op de middelbare school.)
Het is wel een vriendelijke opmerking van je, maar ik denk dan echt niet dat je het halen van een onvoldoende achteraf als beter of zelfs de weg van de Heere zal zien. Om het theologisch te zeggen: dan verontschuldig je met de wil des besluits terwijl je tegen de wil des bevels gehandeld hebt.
tot op dit moment is het nog volop zonnig hier, en het ziet er niet naar uit dat daar snel verandering in zal komen...een heerlijke rit naar en van Dokkum achter de rug....lekker in het zonnetje door de landerijen en pitoreske dorpjes.....héérlijkMarthaMartha schreef:nu wel weer, maar vanmorgen heb ik met de kids voor het eerst binnen ontbeten sinds vorige week vrijdag... er vielen wat druppeltjes, maar nu schijnt de zon weer heerlijk.Rens schreef:
Goeiemorgen, it's a bright sunny morning!!!