Nou BJD, je verhaal over schennis der eerbaarheid bevat toch bepaalde woorden (combinaties) waarvan ik me kan voorstellen dat deze door kliksafe worden geblokkeerd. (overigens, er is niets verkeerds aan, maar als je alleen naar bepaalde woorden en combinaties kijkt, dan kan al snel iets geblokkeerd worden, zefs RF)BJD schreef:-momenteel bij m'n schoonouders achter de PC zit..
-zij kliksafe hebben
-ik mijn blog politiebelevenissen wilde bijwerken
-deze blog wordt geblokkeerd door kliksafe![]()
-de inhoud kennelijk te schokkend voor ze is![]()
![]()
![]()
-ik denk dat het wel meevalt
Wist je dat ...[7]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat ...[7]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Geweldig om te horen. Houden zo!monique schreef:ik heeel erg blij ben dat ik dit forum ken

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
jepjepWilma van den Berg schreef:Geweldig om te horen. Houden zo!monique schreef:ik heeel erg blij ben dat ik dit forum ken
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- monique
wahaha ja klopt hoe raad je etGijs83 schreef:Je bent er gewoonmonique schreef:ik helemaal fan ben van dit poppentje telkens als ik et zie moet ik lachenop!

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?
...ik mij ernstig zorgen maak over het niveau van de gemiddelde RF'er?

En..hoe zie je jezelf?.... boven gemiddeld???Afgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?

Tuurlijk!BJD schreef:En..hoe zie je jezelf?.... boven gemiddeld???Afgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?

- MarthaMartha
vlinder schreef:Ja klopt. Of wat ook grappig is, is leeftijdens chatten. Toch MM?![]()
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het is voor ons ook een punt van toenemende zorg.Afgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?
Ik heb een tijdje terug al eens de oproep gedaan om wat meer bij te dragen in de serieuze topics en wat minder aan de leutertopics.
- MarthaMartha
Maar Tib........ na die oproep heb ik mijn best gedaan om daar aan bij te dragen, maar ik praat liever met de mensen waarmee je een goed gesprek kunt hebben (per pb, in de chat, of gewoon live) dan dat je direct afgemaakt wordt op forum......... daar heb ik gewoon niet zoveel zin in. Er worden je soms dingen in de mond gelegd die je niet hebt gezegd.... echt waar, ik heb er dan al snel genoeg van. Niettemin lees ik daar mee en post ik er af en toe wat, maar ik ga daarin wel mezelf een beetje beschermen.Tiberius schreef:Het is voor ons ook een punt van toenemende zorg.Afgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?
Ik heb een tijdje terug al eens de oproep gedaan om wat meer bij te dragen in de serieuze topics en wat minder aan de leutertopics.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
via het forum is het soms wat lastig te reageren, er zijn er zovelen die goed onderlegd zijn en altijd wel weer iets anders beweren of iets eruit pakken en wat je goed bedoeld, anders neerzetten,Tiberius schreef:Het is voor ons ook een punt van toenemende zorg.Afgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?
ik lees gewoon mee in de serieuze topics en 'durf'me niet zo gauw in een discussie te mengen..
vaak zijn er in de chat goede gesprekken, en misschien dat het daarmee te maken heeft...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als het zo doorgaat ben ik bang dat er een scheuring komt.
- JolandaOudshoorn
En er niet meer af, bedoel je?JolandaOudshoorn schreef:..ik alleen maar op refoforum kan komen...
Dat probleem hebben wel meerderen.