Wat staat er op het menu vandaag?
Re: Wat staat er op het menu vandaag?
Je zal het niet geloven: Gebakken eieren op brood aangevuld met tomatensoep
jvdg schreef:Je zal het niet geloven: Gebakken eieren op brood aangevuld met tomatensoep
Heelijk!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Yes indeed, 't was heerlijk.vlinder schreef:jvdg schreef:Je zal het niet geloven: Gebakken eieren op brood aangevuld met tomatensoep
Heelijk!
Maar het vreemde is: Ik heb weer trek; zeker door het gebrek aan vlees....
Hier nog één met trek. Maar ja ik wil er toch echt paar kilootjes af. Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht. Is zo vervelend als je veel moet bukken en je darmen komen bijna uit je keel.....Dus ja, nog maar ff trek hebben dan.... 

Waarschijnlijk te heet gewassen. Daar heb ik ook wel eens last van.vlinder schreef:Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht.

Met jou kan ik praten!Tiberius schreef:Waarschijnlijk te heet gewassen. Daar heb ik ook wel eens last van.vlinder schreef:Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht.
Dat moet de oorzaak zijn.
Hmm ik probeer me dat al een tijdje wijs te maken. Zelfs zo erg dat toen ik de laatste keer ging winkelen ik tegen m'n vriendin zei: mijn maat is hier ook al gekrompen voordat ik het gewassen heb...jvdg schreef:Met jou kan ik praten!Tiberius schreef:Waarschijnlijk te heet gewassen. Daar heb ik ook wel eens last van.vlinder schreef:Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht.
Dat moet de oorzaak zijn.

dat merkte ik vanmorgen ook toen ik mijn nieuwe bloes aandeed. na een keer gewassen te hebben kon hij maar nauwelijks dicht. En ik ben wél afgevallen (gelukkig, anders kon ik hem wel wegdoen...)Tiberius schreef:Waarschijnlijk te heet gewassen. Daar heb ik ook wel eens last van.vlinder schreef:Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht.
- JolandaOudshoorn
Ik ben ook weer afgevallen. Zit nu op het gewicht dat ik had voor de geboorte van de eerste. (hopelijk zakt het niet nog meerhelma schreef:dat merkte ik vanmorgen ook toen ik mijn nieuwe bloes aandeed. na een keer gewassen te hebben kon hij maar nauwelijks dicht. En ik ben wél afgevallen (gelukkig, anders kon ik hem wel wegdoen...)Tiberius schreef:Waarschijnlijk te heet gewassen. Daar heb ik ook wel eens last van.vlinder schreef:Ik vind mezelf helemaal niet dik, maar mijn uniformrokken wel. Mensen ik kreeg de knoop bijna niet meer dicht.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
vanavond kliekjes!!!
Mexicaanse fajita's. Heerijk...
Klinkt goed. Maar wat is het?vlinder schreef:Mexicaanse fajita's. Heerijk...
Vanavond lekkere Fajita's 

wim schreef:Klinkt goed. Maar wat is het?vlinder schreef:Mexicaanse fajita's. Heerijk...
Lijkt een beetje op burito' s.
Zeg maar van die opgerolde pannenkoekjes (die smaken als shoarmabroodjes) met groente en vlees erin. Speciale saus, geraspte kaas en creme fresh. Hmm