Ehm, je woont toch in Veenendaal? Trouwens, je moet nog steeds met Helma een bakje bij me doen. Lijkt me leuk, spreek ik weer wat andere mensen dan mijn kinderenMarthaMartha schreef:Kan ik iets voor je doen Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Ja, mijn bekkenklachten zijn nog steeds best heftig. het gaat de laatste tijd niet echt vooruit. Zolang ik in huis blijf, gaat het nog wel, maar wat langere stukken lopen is erg zwaar. Ik kan nu ongeveer 1x per dag heen en weer lopen naar school en dat is echt de grens.Annemieke schreef:Komt dat nog steeds door bekkenklachten, Jolanda? Dit is tenminste wel erg heftig, je kind niet naar school kunnen brengen....
Waar báál jij van???
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
DOEN WE BESLIST!!! Zien jou kinderen mij, willen ze vast een keer komen logeren, kun jij even lekker uitrusten.........JolandaOudshoorn schreef:Ehm, je woont toch in Veenendaal? Trouwens, je moet nog steeds met Helma een bakje bij me doen. Lijkt me leuk, spreek ik weer wat andere mensen dan mijn kinderenMarthaMartha schreef:Kan ik iets voor je doen Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Ja, mijn bekkenklachten zijn nog steeds best heftig. het gaat de laatste tijd niet echt vooruit. Zolang ik in huis blijf, gaat het nog wel, maar wat langere stukken lopen is erg zwaar. Ik kan nu ongeveer 1x per dag heen en weer lopen naar school en dat is echt de grens.Annemieke schreef:Komt dat nog steeds door bekkenklachten, Jolanda? Dit is tenminste wel erg heftig, je kind niet naar school kunnen brengen....
Re: Waar báál jij van???
van mn geluidsboxen...
Het is maar net hoe het draadje ligt, hoe hard het geluid is

Het is maar net hoe het draadje ligt, hoe hard het geluid is

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
... dat ik naar een housewarming ga en k de uitnodiging niet meer weet te vinden... gelukkig weet ik de straat... maar t nummer...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
van telkens pijn in mijn maag...of buik of zo..ik weet niet wat het is 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
-
Nog steeds?judith schreef:van telkens pijn in mijn maag...of buik of zo..ik weet niet wat het is
Da's al een tijdje zo toch, of niet?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
- Wilma van den Berg
'k Zou het maar goed in de gaten houden! En misschien ff langs de dokter gaan als het zo door blijft gaan?!edele strijdster schreef:Nog steeds?judith schreef:van telkens pijn in mijn maag...of buik of zo..ik weet niet wat het is
Da's al een tijdje zo toch, of niet?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
van mijn keel.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Van mensen die denken dat een ander het karwei we voor hen zal opknappen en je verbaast aankijken als je zegt dat je dit zeker niet van plan bent...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
-
Nou blegh! Zekers! Zeker als het een karweitje is dat ze zélf hadden moeten oplossen en het uit gemakzucht maar overdragen. Daar gaan m'n haren echt recht van overeind staan!Wilma van den Berg schreef:Van mensen die denken dat een ander het karwei we voor hen zal opknappen en je verbaast aankijken als je zegt dat je dit zeker niet van plan bent...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
dat ik moet werken met de pinksteren...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik ook!Daphne schreef:dat ik moet werken met de pinksteren...

Mijn zwager doet belijdenis en ik zit in de nachtdienst. Ik wilde wel gaan, maar ik heb nog een naggie dus ja.....beetje teveel verantwoording om slaperig naar m'n werk te gaan.....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.