Heartcry conferentie mei 2008
Heartcry conferentie mei 2008
CONFERENTIE VOOR GEESTELIJKE VERDIEPING EN HERLEVING
D.V. 30 mei t/m 2 juni
Thema: "De HEILIGHEID van God"
te Ambt Delden (nabij Rijssen)
Met de volgende sprekers:
Paul David Washer (Amerika)
Evang. Matthé Schreur (Nederland)
Evang. Theo Visser (Nederland)
Conferentie voor alle leeftijden: incl. baby- en peuteroppas, kinder- en jeugdprogramma!
http://www.heartcry.nl/
En jawel, weer een plekje weten te bemachtigen.
Gaan er nog meer forummers?
D.V. 30 mei t/m 2 juni
Thema: "De HEILIGHEID van God"
te Ambt Delden (nabij Rijssen)
Met de volgende sprekers:
Paul David Washer (Amerika)
Evang. Matthé Schreur (Nederland)
Evang. Theo Visser (Nederland)
Conferentie voor alle leeftijden: incl. baby- en peuteroppas, kinder- en jeugdprogramma!
http://www.heartcry.nl/
En jawel, weer een plekje weten te bemachtigen.
Gaan er nog meer forummers?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Re: Heartcry conferentie mei 2008
Gedeeltelijk, sjonge wat gaat dat snel zeg.....
- Sola Scriptura
ik ga denk ik, die in ede bezoeken 
deo volente

deo volente
Ik kom misschien ook...een beetje.
Zonder vriendin bedoel je?freek schreef:Ik kom misschien ook...een beetje.
Tiberius schreef:Zonder vriendin bedoel je?freek schreef:Ik kom misschien ook...een beetje.

Tiberius schreef:Zonder vriendin bedoel je?freek schreef:Ik kom misschien ook...een beetje.

Nee, alleen zat. avond en zondag.
- MarthaMartha
ik kan helaas niet...
maar ga zeker de dvd's/cd's bestellen...
maar ga zeker de dvd's/cd's bestellen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hallo,
Voor degenen die nog mee willen. Wees snel met aanmelden. Het is al bijna vol. Na 2 uur waren er al 800 aanmeldingen binnen. Momenteel hebben er zich al meer dan 1000 personen aangemeld. Er zijn nog een paar plaatsen voor kampeerders en dagjesmensen. Een stuk of 70. De limiet is op 1100 mensen gezet.
gr, Grace
Voor degenen die nog mee willen. Wees snel met aanmelden. Het is al bijna vol. Na 2 uur waren er al 800 aanmeldingen binnen. Momenteel hebben er zich al meer dan 1000 personen aangemeld. Er zijn nog een paar plaatsen voor kampeerders en dagjesmensen. Een stuk of 70. De limiet is op 1100 mensen gezet.
gr, Grace
oeps....Grace schreef:Hallo,
gr, Grace
Tjonge, dan kom je alleen zondag, en dan laten ze je de hele ochtend kinderoppas doen; zie je het al voor je: Freek die de kindertjes zoet houdt. Het spijt me, maar als ik al die moeite moet doen om alleen zondagmiddag mee te kunnen doen, dan bedank ik voor de eer 

- MarthaMartha
Je mag toch zelf een corvee taak uitkiezen?freek schreef:Tjonge, dan kom je alleen zondag, en dan laten ze je de hele ochtend kinderoppas doen; zie je het al voor je: Freek die de kindertjes zoet houdt. Het spijt me, maar als ik al die moeite moet doen om alleen zondagmiddag mee te kunnen doen, dan bedank ik voor de eer
Dat was de vorige keer wel zo!
(kies je gewoon voor 6 uur 's morgens ontbijtboel regelen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee, je hebt nu geen keus meer.MarthaMartha schreef:Je mag toch zelf een corvee taak uitkiezen?freek schreef:Tjonge, dan kom je alleen zondag, en dan laten ze je de hele ochtend kinderoppas doen; zie je het al voor je: Freek die de kindertjes zoet houdt. Het spijt me, maar als ik al die moeite moet doen om alleen zondagmiddag mee te kunnen doen, dan bedank ik voor de eer
(kies je gewoon voor 6 uur 's morgens ontbijtboel regelen)
Kinderoppas op zondagmorgen, en anders gaat het feest niet door.
Nou, ik kon alleen maar zondagavond. En ik had wel willen komen.
Maar aangezien ik op zondagmorgen andere verplichtingen heb, kan ik niet op zondagmorgen kinderjuf spelen. Is maar beter voor de kinderen ook, maar dat terzijde.
Ik vrees dus dat ik maar gewoon niet kom.
Of onaangekondigd wél. Heb ik al eens eerder gedaan

- Sola Scriptura
ik ook, kan toch niet na nader inzien.freek schreef:Tjonge, dan kom je alleen zondag, en dan laten ze je de hele ochtend kinderoppas doen; zie je het al voor je: Freek die de kindertjes zoet houdt. Het spijt me, maar als ik al die moeite moet doen om alleen zondagmiddag mee te kunnen doen, dan bedank ik voor de eer
Nou, het is voor elkaar. Ik heb het opnieuw geprobeerd. Toen kon ik ook nog kiezen uit koffie schenken, om 7 uur. Dan doe ik dat maarHendrikus schreef:Nee, je hebt nu geen keus meer.MarthaMartha schreef:Je mag toch zelf een corvee taak uitkiezen?freek schreef:Tjonge, dan kom je alleen zondag, en dan laten ze je de hele ochtend kinderoppas doen; zie je het al voor je: Freek die de kindertjes zoet houdt. Het spijt me, maar als ik al die moeite moet doen om alleen zondagmiddag mee te kunnen doen, dan bedank ik voor de eer
(kies je gewoon voor 6 uur 's morgens ontbijtboel regelen)
Kinderoppas op zondagmorgen, en anders gaat het feest niet door.
Nou, ik kon alleen maar zondagavond. En ik had wel willen komen.
Maar aangezien ik op zondagmorgen andere verplichtingen heb, kan ik niet op zondagmorgen kinderjuf spelen. Is maar beter voor de kinderen ook, maar dat terzijde.
Ik vrees dus dat ik maar gewoon niet kom.
Of onaangekondigd wél. Heb ik al eens eerder gedaan