jammer nou, het is al zo rustig!henriët schreef:ik rf ga stopzetten, vind het weer helemaal genoeg!
Wist je dat ...[7]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat ...[7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
tja, maar dan krijgen we weer van die opmerkingen joh.. jullie kunnen beter naar de chat gaan etcMarthaMartha schreef:jammer nou, het is al zo rustig!henriët schreef:ik rf ga stopzetten, vind het weer helemaal genoeg!
ze willen geen vervuiling op rf toch, dat noemen ze 'onzintopics'dus ja, waar doen we toch goed aan hè...
maar ja
k wil gerust bellen hoor...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ik kan niet praten met mijn keel....................... even hangen?henriët schreef:tja, maar dan krijgen we weer van die opmerkingen joh.. jullie kunnen beter naar de chat gaan etcMarthaMartha schreef:jammer nou, het is al zo rustig!henriët schreef:ik rf ga stopzetten, vind het weer helemaal genoeg!
ze willen geen vervuiling op rf toch, dat noemen ze 'onzintopics'dus ja, waar doen we toch goed aan hè...
maar ja
k wil gerust bellen hoor...
het vandaag een schitterende zonnige dag wordt!!!
we vandaag ècht gaan naar dè camping
ik nu dus tijdelijk afscheid neem van jullie
ik iedereen een goede fijne gezellige zonnige week toewens!
we vandaag ècht gaan naar dè camping

ik nu dus tijdelijk afscheid neem van jullie

ik iedereen een goede fijne gezellige zonnige week toewens!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...ik nog heerlijk in bed lig
...ik mega moe ben
...ik enorm moet lachen om iemand!!!!!!!!
...ik mega moe ben
Lassie schreef:...ik nog heerlijk in bed lig
...ik mega moe ben

neeeee niet om jouw!!!!!
oh ok, gelukkig ik dacht al....Lassie schreef:neeeee niet om jouw!!!!!

ik nu de pc afsluit!!!!!!!!!
Tot dv later!
Tot dv later!
- MarthaMartha
fijne vakantie!!henriët schreef:ik nu de pc afsluit!!!!!!!!!
Tot dv later!
...bij ons gister alles een beetje anders ging in de kerk?
....over organisten en ds. gesproken. De kandidaat was er nog niet, dus de psalmen nog niet op het bord stonden. De koster 5 min. voor de dienst met het briefje naar de organist rende? De tussenzang ook nog eens verkeerd op het briefje stond?
....onze kerk 's avonds om 20.00 uur uit was?
....wij met de hele gemeente 2 minuten stilte hebben gehouden en aansluitend het Wilhelmus gezongen hebben?
....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)
....over organisten en ds. gesproken. De kandidaat was er nog niet, dus de psalmen nog niet op het bord stonden. De koster 5 min. voor de dienst met het briefje naar de organist rende? De tussenzang ook nog eens verkeerd op het briefje stond?
....onze kerk 's avonds om 20.00 uur uit was?
....wij met de hele gemeente 2 minuten stilte hebben gehouden en aansluitend het Wilhelmus gezongen hebben?
....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
't Was toch een kandidaat, zei je?vlinder schreef:....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)
Die moeten soms nog veel leren...

- JolandaOudshoorn
Hendrikus schreef:'t Was toch een kandidaat, zei je?vlinder schreef:....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Waarom is het vreemd dat een predikant of kandidaat tijdens het slotlied (i.c. het Wilhelmus) op de kansel blijft staan?Hendrikus schreef:'t Was toch een kandidaat, zei je?vlinder schreef:....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)
Ik vind het veel vreemder dat er bij het aanvangstijdstip of de lengte van de dienst blijkbaar geen rekening is gehouden met kerkgangers die ook nog naar de plaatselijke dodenherdenking wilden.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Waarom zou hij bij het Wilhelmus de kansel moeten verlaten?vlinder schreef:....de ds. op de kansel bleef staan i.p.v. ervoor.....(tijdens het wilmelmus?)
Of doet hij dat altijd bij het zingen?
Ik vind het altijd vreemd dat men bij het Wilhelmus gaat staan en bij het zingen van de Psalmen onderuitgezakt in de bank blijft hangen.