Wat staat er op het menu vandaag?
Re: Wat staat er op het menu vandaag?
Ik eet bij mijn ouders en die hebben nog niet verklapt wat er op het menu staat...
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Lizzy schreef:Ik eet bij mijn ouders en die hebben nog niet verklapt wat er op het menu staat...
Om er toch nog even op terug te komen...ik heb boontjes, aardappelen en kipkrokant gegeten....echt heerlijk

Wij gaaan een chinees opeten... 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Arme chineesDaphne schreef:Wij gaaan een chinees opeten...

Daphne toch! Je bent tochDaphne schreef:Wij gaaan een chinees opeten...

Wij hebben ook heerlijk gegeten(hoe kan het ook anders bij ons favoriete restaurant!). Een heerlijke Wienerschnitzel met gebakken aardappeltjes, patat e.d. Vooraf Groentesoep met met schaaltje stokbrood. Vooraf tijdens wachten het wachten hadden ook al een schaaltje gehad(rondje van de zaak; ze kennen ons goed) en een coupe vanille-ijs met heerlijk wat slagroom. Dat gaat er morgenmiddag weer afgelopen worden. Dus maken jullie je maar

Lizzy, ik vind het echt super dat je weer terug bent!

wij hebben vanavond frietje gegeten in de auto na een héérlijke wandeling in de botanische tuinen van Wageningen.
we zouden picknicken, maar helaas, het hoosde...
maar dit was ook super gezellig
- MarthaMartha
Hé??????????helma schreef:wij hebben vanavond frietje gegeten in de auto na een héérlijke wandeling in de botanische tuinen van Wageningen.
Heb jij in de botanische tuinen rondgelopen?
Lukt dat weer dan?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Hé??????????helma schreef:wij hebben vanavond frietje gegeten in de auto na een héérlijke wandeling in de botanische tuinen van Wageningen.
Lukt dat weer dan?
voel me prima!! (op wat pijn na dan)
heb al heel wat werk weer verzet vandaag....(was/kleren uitzoeken/kasten ordenen)
- MarthaMartha
super, echt heel fijn!!!helma schreef:MarthaMartha schreef:Hé??????????helma schreef:wij hebben vanavond frietje gegeten in de auto na een héérlijke wandeling in de botanische tuinen van Wageningen.
Lukt dat weer dan?
voel me prima!! (op wat pijn na dan)
heb al heel wat werk weer verzet vandaag....(was/kleren uitzoeken/kasten ordenen)
ik heb na kerktijd alleen nog maar gelegen en gehangen.....
en mijn katten de deur uit gewerkt, zitten nu buiten en in de schuur (alhoewel, momenteel zitten ze te jammeren voor de deur, ze zien me zitten en willen naar binnen.... zielig!!!!).
Ze mogen pas weer naar binnen als ik zeker weet dat ik niet allergisch voor ze ben....
alles wat kriebelt word ik gek van momenteel...........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
en... was tie lekker?Daphne schreef:Wij gaaan een chinees opeten...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Altijd...Ichtus schreef:en... was tie lekker?Daphne schreef:Wij gaaan een chinees opeten...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
uiteraardIchtus schreef:en... was tie lekker?Daphne schreef:Wij gaaan een chinees opeten...

Daphne schreef: Altijd...
Heb je er twee opDaphne schreef: uiteraard![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
euhm... jaIchtus schreef:Daphne schreef: Altijd...Heb je er twee opDaphne schreef: uiteraard![]()