Goede morgen
- MarthaMartha
Re: Goede morgen
hey leuk, je bent er weer! Zo'n poos neit gezien........aritha schreef:Goedemorgen, voor die dit leest.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik word er af en toe bijgesleurd door Judith...MarthaMartha schreef:hey leuk, je bent er weer! Zo'n poos neit gezien........aritha schreef:Goedemorgen, voor die dit leest.

aritha schreef:Ik word er af en toe bijgesleurd door Judith...MarthaMartha schreef:hey leuk, je bent er weer! Zo'n poos neit gezien........aritha schreef:Goedemorgen, voor die dit leest.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Klopt. Ik moest heel erg wennen aan de outfit.MarthaMartha schreef:hey leuk, je bent er weer! Zo'n poos neit gezien........aritha schreef:Goedemorgen, voor die dit leest.
Maar toen ik hoorde dat meerdere mensen zich erdoor heen geworsteld hadden (mathilde

aritha schreef:Klopt. Ik moest heel erg wennen aan de outfit.MarthaMartha schreef:hey leuk, je bent er weer! Zo'n poos neit gezien........aritha schreef:Goedemorgen, voor die dit leest.
Maar toen ik hoorde dat meerdere mensen zich erdoor heen geworsteld hadden (mathilde) en dat die het nieuwe forum nu ook snapten, kon ik niet achterblijven toch?.

En dan ben je nét twee weken aan het vernieuwde forum gewend, komt er opeens een nieuw logo...

Goedemorgen allemaal, wakker ben ik wel, ben al 4 keer bij de bus geweest, die te vroeg reed....
dus nu eerst eens lekker koffie en dan hard aan de slag, alhoewel, de pc van manlief staat nog hier, dus die zal zo nog wel ff thuis komen koffie drinken....
Op maandagmorgen is het zo standaard om heel je huis door te gaan, maar deze maandag is de bewuste uitzondering op de regel
dus nu eerst eens lekker koffie en dan hard aan de slag, alhoewel, de pc van manlief staat nog hier, dus die zal zo nog wel ff thuis komen koffie drinken....
Op maandagmorgen is het zo standaard om heel je huis door te gaan, maar deze maandag is de bewuste uitzondering op de regel

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Goeiemorgen voor allen........het heeft flink huisgehouden qua regen en onweer, en het regent nog steeds hier......maar ach, het water is tenminste gratis..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Ieder ook van harte goedemorgen en een fijne dag gewenst! Geniet van je evt. vakantie of anders in ieder geval het prachtige weer...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
judith schreef:nog een goeiemorge allemaal..gaaap

Ook wakker Juudjejudith schreef:MOGGUH...![]()
![]()

Nou ikke niet. Ik moet er weer hard tegenaan

ik slaap niet meer nee...Gijs83 schreef:Ook wakker Juudjejudith schreef:MOGGUH...![]()
![]()
vakantie
![]()
Ik ook niet hooor!!! ik zit op school, snapje!!!??
vreselijk, echt geen zin...maar goed het is het laaste dagie....

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Wilma van den Berg schreef:Ieder ook van harte goedemorgen en een fijne dag gewenst! Geniet van je evt. vakantie of anders in ieder geval het prachtige weer...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
En dan vrij tot na Pinksteren?judith schreef:ik slaap niet meer nee...Gijs83 schreef:Ook wakker Juudjejudith schreef:MOGGUH...![]()
![]()
vakantie
![]()
Ik ook niet hooor!!! ik zit op school, snapje!!!??
vreselijk, echt geen zin...maar goed het is het laaste dagie....
![]()
![]()
![]()