En dat terwijl het in Nederland afgelopen zaterdag 21 graden is geweest...Margriet schreef:....we hier vandaag kou en sneeuw hadden??
....terwijl we juist op Lente hoopten??
Gisterenmiddag wees de thermometer hier 23 graden aan.....nu 10 graden lager............Wilma van den Berg schreef:En dat terwijl het in Nederland afgelopen zaterdag 21 graden is geweest...Margriet schreef:....we hier vandaag kou en sneeuw hadden??
....terwijl we juist op Lente hoopten??
mooi he...MarthaMartha schreef:@ Gian, wat is dat voor avatar? oog-laseren??? Bah wat akelig....
wie wie wie wie wie wie wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie?tukkertje schreef:...ik zaterdagavond iemand van het forum ben tegengekomen!!!!!
NEE !!!!!Gian schreef:mooi he...MarthaMartha schreef:@ Gian, wat is dat voor avatar? oog-laseren??? Bah wat akelig....
DV morgen jarig dus.....monique schreef:ik vanavond oudjaarsavond heb
met oliebollen??monique schreef:ik vanavond oudjaarsavond heb
Laat me raden: Gijs!Daphne schreef:wie wie wie wie wie wie wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie?tukkertje schreef:...ik zaterdagavond iemand van het forum ben tegengekomen!!!!!
jahaaa ik um nou ik heb met juud afgesproken dus hoop ik dat ze kanjvdg schreef:DV morgen jarig dus.....monique schreef:ik vanavond oudjaarsavond heb
Hoe ga je je daarop voorbereiden?