Memento vond hem niet zo lekker. Zelf vond ik hem wat flauwig. Heb er maggie en aromat door gedaan. De kip vonden we geen van beiden toegevoegde waarde hebben. Het restje heb ik vandaag op want ik had een late dienst. Makkelijk meenemen. Nu vond ik hem lekkerder. Maar eigenlijk was het dus bouillon met courgette en champignons. Lekker voor een keertje maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.....Lassie schreef: hoe vondt je de soep?
Wat staat er op het menu vandaag?
Re: Wat staat er op het menu vandaag?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ik heb 1 bouillion blokje gebruikt voor 750 ml.
ik zelf vondt hem wel lekker...
ik zelf vondt hem wel lekker...
Ja in van die potjes... voorgesneden en gedroogd.Lassie schreef:vriesdroge?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gisteravond bij de verjaardag van mijn kameraad hadden we pannenkoeken als hapje(opgerold dan)Lassie schreef:ik had wat bieslook gekocht... toen ik het thuis uit de verpakking haalde stonk het en zag het er beschimmeld uit...Marnix schreef:hoe kan bieslook nou bederven? dat groeit toch in je tuin of je hebt het gedroogd in een potje?
vanavond eten wij denk ik kant en klare pannenkoeken.
Vanmorgen een broodspecialiteit van deze streek gekocht bij de warme bakker.....dus ga ik daar vanavond eens uitgebreid van genieten.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Fryske Sûkerbôle ?Rens schreef:Vanmorgen een broodspecialiteit van deze streek gekocht bij de warme bakker.....dus ga ik daar vanavond eens uitgebreid van genieten.........
Eanjumer Spêckbôle............ben razend benieuwd hoe dát smaakt.......Hendrikus schreef:Fryske Sûkerbôle ?Rens schreef:Vanmorgen een broodspecialiteit van deze streek gekocht bij de warme bakker.....dus ga ik daar vanavond eens uitgebreid van genieten.........
Moderatorbericht:
Klinkt goed, aangezien ik meer van hartig dan van zoet hou.
Sukerbole zijn nou net echt mijn favoriet 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
vandaag!Marnix schreef:JolandaOudshoorn schreef:nog niet, waarschijnlijk dat ik er morgen mee aan de slag ga!Marnix schreef:Jolanda, heb je hem al geprobeerd?
Vandaag wordt het iets met kippenpoten en hamburgers, ik heb nog sla en doperwten, en dan nog rijst of aardappels erbij.
En?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Dit keer maar weer eens bietjes...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Macaroni. Dat is lang geleden, en ik heb er echt weer eens super zin in! 
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
shake hands.vlinder schreef:Macaroni. Dat is lang geleden, en ik heb er echt weer eens super zin in!
Hier was het macaroni met ham en kaas...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
friet op de camping...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Frietjes met mayo.
Voor mij iets anders.
Voor mij iets anders.
aardappels
vlees
groente
toetje
vlees
groente
toetje