heb nog kliekje nassi
en nog een vriezer met brood
"kreeg" zaterdag ruim 60 broden

'k heb de meeste uitgedeeld maar er zitten er ook nog 15 in mijn vriezer
misschien doe ik wel soep met brood erbij en een lekkere snack (dan trappen ze er wel in

Die broden waren toch lekker.helma schreef:kweenie
heb nog kliekje nassi
en nog een vriezer met brood
"kreeg" zaterdag ruim 60 broden![]()
'k heb de meeste uitgedeeld maar er zitten er ook nog 15 in mijn vriezer
misschien doe ik wel soep met brood erbij en een lekkere snack (dan trappen ze er wel in)
moet dat inhouden dat er iets tegenover heeft gestaan, dat je het woord KREEG tussen aanhalingstekens plaatste???helma schreef: "kreeg" zaterdag ruim 60 broden
nou...heb er 15 euro voor betaald; eigenlijk wel een weggevertje toch?Rens schreef:moet dat inhouden dat er iets tegenover heeft gestaan, dat je het woord KREEG tussen aanhalingstekens plaatste???helma schreef: "kreeg" zaterdag ruim 60 broden
nou de bieslook was bij mij bedorven en had toen geen voorraad in huis!vlinder schreef:Op dat hoogvliet na klopt het. Hier kreeg ik hem bij de buurtsuper. Inderdaad met champignon en kip. Het klonk zo lekker dat ik dacht: dat ga ik proberen! Waarom heb je de bieslook er niet doorgedaan? Hou je daar niet van of???Lassie schreef:vlinder schreef:Vanavond Courgettesoep! Nog nooit op, maar we hebben nog courgette liggen die op moet. Recept zag er wel lekker uit.
Courgettesoep met champigon en kip? (heb je die uit de Boodschappen (van de hoogvliet?)?
Die heb ik pas gemaakt. Heeerlijk! (ik heb er geen bieslook doorheen gedaan, en de courgette plakjes heb ik vieren gesneden)
ik had wat bieslook gekocht... toen ik het thuis uit de verpakking haalde stonk het en zag het er beschimmeld uit...Marnix schreef:hoe kan bieslook nou bederven? dat groeit toch in je tuin of je hebt het gedroogd in een potje?