Ichtus schreef: Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk![]()

Ichtus schreef: Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk![]()
Daphne schreef:Ichtus schreef: Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk![]()
hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!vlinder schreef:Je lijkt wel een man. En wel morgen aan je vrouw vragen: schat, zijn m'n overhemden al gestreken??Tiberius schreef:Neem van mij aan: strijken zou ik in dit geval als eerste laten schieten. Scheelt een hoop werk.henriët schreef:En nu... weer wassen, strijken, soppen, enz enz, en maar afwachten hoe laat zoontjelief vanuit zn bedje roept...
en zo hoort het ook..........een geëmancipeerde man!!Lassie schreef: hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Precies. En die geëmancipeerde man kan een hardwerkende vrouw de tip geven om strijken als eerste te laten schieten. Dat doet hij zelf wel.Rens schreef:en zo hoort het ook..........een geëmancipeerde man!!Lassie schreef: hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Nou, ik strijk toch zeker wel een uur per dag! Doe dat me maar eens na.Lassie schreef:hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Lassie schreef:down....
Lassie schreef:down....
Dan kan je beter tot die tijd "up" zijn en daarna "down".Lassie schreef:vriend die morgenvroeg naar hongarije gaat.....
knuffLassie schreef:
en voel me gewoon depri...