Lassie schreef:...ik de overgebleven taarten opgegeten heb (2 stuks)
...er nog twee stukken taart in de koelkast staan
...we die morgen lekker op gaan eten.
Je ze ook maandag mag meenemen...

Lassie schreef:...ik de overgebleven taarten opgegeten heb (2 stuks)
...er nog twee stukken taart in de koelkast staan
...we die morgen lekker op gaan eten.
Ben je aan het terugduiken in het verleden Rens????Rens schreef:........dit m'n eerste brommer was (althans een gelijk model én met héél hoog stuur), in 1964.........
Ik heb twee sites (één over de jaren '50 en één over de jaren '60) waar ik graag mag snuffelen naar de lang vervlogen tijden, vooral de site over de jaren '60, de tijd die mij voor het overgrote deel gevormd heeft.henriët schreef: Ben je aan het terugduiken in het verleden Rens????
wanneer je de goede herinneringen niet vergeet kan het leven rijk zijn!!Rens schreef:Ik heb twee sites (één over de jaren '50 en één over de jaren '60) waar ik graag mag snuffelen naar de lang vervlogen tijden, vooral de site over de jaren '60, de tijd die mij voor het overgrote deel gevormd heeft.henriët schreef: Ben je aan het terugduiken in het verleden Rens????
Een Deja-vú, ja dat is het zéker.........herinneringen die ik altijd als heel dierbaar gekoesterd heb, en nóg.
dat klopt, hier was ook al een herstelde verkopingJolandaOudshoorn schreef:..er vandaag wel heel veel actiedagen, verkopingen en rommelmarkten voor kerken zijn?
Geweldig Rens, zelfs ik ken ze nog. Heb er ook nog mee gespeeld!!Rens schreef:Hier heb ik in de jaren '50 nog mee gespeeld: Shucko-auto's
Ja, stèl je voor....henriët schreef:ik wel moet grinneken om het top mods topic wat weer gesloten is
wim schreef:Ja, stèl je voor....henriët schreef:ik wel moet grinneken om het top mods topic wat weer gesloten is
Juist de mod die hem gesloten heeft nog geen stemmen had...Ichtus schreef:wim schreef:Ja, stèl je voor....henriët schreef:ik wel moet grinneken om het top mods topic wat weer gesloten is![]()
t Is gewoon gillen!
Jij hebt me goed door, vriend........BJD schreef: Juist de mod die hem gesloten heeft nog geen stemmen had...![]()
![]()
"Ik geen stemmen... dan gaat ie dicht"![]()
Het is echt een grapje