En je hebt heel wat gemist gister!!!judith schreef:...dat als ik 1 anvondje al niet op RF en chat zit, dat ik jullie dan al weer mis!!!!![]()
hoezó verslaafd????????????????????judith schreef:...dat als ik 1 anvondje al niet op RF en chat zit, dat ik jullie dan al weer mis!!!!![]()
Je kunt de afbeeldingslocatie kopiëren en dan zie je een plaatje met daarop: http://www.komnaarbed.komHendrikus schreef:Wij hebben slechts 170 gebruikers met een HMarthaMartha schreef:Mmm... jij denkt al zónder plaatje aan iemand? het moet niet gekker worden.....
vlinder schreef:Je kunt de afbeeldingslocatie kopiëren en dan zie je een plaatje met daarop: http://www.komnaarbed.komHendrikus schreef:Wij hebben slechts 170 gebruikers met een HMarthaMartha schreef:Mmm... jij denkt al zónder plaatje aan iemand? het moet niet gekker worden.....
Toen moest ik aan Henriët denken en vroeg me af of Helma dat ook vond.....
sorry, gaat het hier over mij????? wat is er aan de hand??helma schreef:Hendrikus schreef:Wij hebben slechts 170 gebruikers met een HMarthaMartha schreef:Mmm... jij denkt al zónder plaatje aan iemand? het moet niet gekker worden.....
Je kunt de afbeeldingslocatie kopiëren en dan zie je een plaatje met daarop: http://www.komnaarbed.kom
Toen moest ik aan Henriët denken en vroeg me af of Helma dat ook vond.....
ssstt...ze doet de laatste tijd erg goed haar best
henriët schreef:sorry, gaat het hier over mij????? wat is er aan de hand??helma schreef:
ik zag mn naam voorbijkomen, dus ja....helma schreef:henriët schreef:sorry, gaat het hier over mij????? wat is er aan de hand??helma schreef:
![]()
mmm t kan net zo goed over een van die andere 170 mensen zijn die beginnen met een H
(voel je je dan aangesproken????)
daar kan ik me aardig wat bij voorstellen Lassie.......................Lassie schreef:..
..ik totaal geen zin meer in m'n verjaardag heb
..ik dan ook echt geen verjaardag meer ga vieren.
Probeer er, met de mensen die wel komen, toch iets gezelligs van te maken! Ik geloof zeker dat dit een geslaagde avond wordt Lassie. Je hebt toch niet al die mensen afgezegd hopelijk?!Lassie schreef:..ik vanavond m'n verjaardag vier
..ik eigenlijk het gewoon wil afzeggen
..de een na de ander afbelt/zegt.
Moeder - dochter?Wilma van den Berg schreef:Probeer er, met de mensen die wel komen, toch iets gezelligs van te maken! Ik geloof zeker dat dit een geslaagde avond wordt Lassie. Je hebt toch niet al die mensen afgezegd hopelijk?!Lassie schreef:..ik vanavond m'n verjaardag vier
Hmmm....Afgewezen schreef:Moeder - dochter?Wilma van den Berg schreef:Probeer er, met de mensen die wel komen, toch iets gezelligs van te maken! Ik geloof zeker dat dit een geslaagde avond wordt Lassie. Je hebt toch niet al die mensen afgezegd hopelijk?!Lassie schreef:..ik vanavond m'n verjaardag vier