Wist je dat ...[7]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat ...[7]
... ik het onderschrift van Mentos met grote letters op het whiteboard in mijn kantoor heb geschreven?
... menig cliënt er z'n voordeel mee doet (eerst heel verbaasd leest, dan even nadenkt en vervolgens zegt: dat is wel waar ja.
... ik mentos dus bedankt voor deze geweldige vondst!
... menig cliënt er z'n voordeel mee doet (eerst heel verbaasd leest, dan even nadenkt en vervolgens zegt: dat is wel waar ja.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik bij dit plaatje aan iemand van t forum moest denken?

nee hè; hij dóet het niet!! Hoe komt dat nou weer????

ik zin heb in een stuk taart ofzo...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- monique
mm jua lekkerhenriët schreef:ik zin heb in een stuk taart ofzo...
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Bolus!!henriët schreef:ik zin heb in een stuk taart ofzo...
- JolandaOudshoorn
ha, die heb ik nog wel. Zaterdag gekocht bij W&D commite uit Zeeland!helma schreef:Bolus!!henriët schreef:ik zin heb in een stuk taart ofzo...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
mh, nee, daar heb ik heel geen zin in....helma schreef:Bolus!!henriët schreef:ik zin heb in een stuk taart ofzo...
echt een lekker stuk taart!
maar aangezien ik niet kon toegeven aan deze bui, omdat ik t huis niet uitkon, heb ik me maar 'beperkt' tot handenvol drop, beerjtes, pistache nootjes...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een terroristische aanslag op de weegschaal............extremist!!!henriët schreef:mh, nee, daar heb ik heel geen zin in....helma schreef:Bolus!!henriët schreef:ik zin heb in een stuk taart ofzo...
echt een lekker stuk taart!
maar aangezien ik niet kon toegeven aan deze bui, omdat ik t huis niet uitkon, heb ik me maar 'beperkt' tot handenvol drop, beerjtes, pistache nootjes...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
so what???Rens schreef: een terroristische aanslag op de weegschaal............extremist!!!
niemand dan alleen ik bestrijd deze terreur hoor

henriët schreef:so what???Rens schreef: een terroristische aanslag op de weegschaal............extremist!!!
niemand dan alleen ik bestrijd deze terreur hoor

Moderatorbericht:
Graag gedaanMarthaMartha schreef:... ik het onderschrift van Mentos met grote letters op het whiteboard in mijn kantoor heb geschreven?

Maar het is niet mn eigen idee hoor! Deze spreuk heeft ooit als dagkraker in het RD gestaan, is toen uitgeknipt door de moeder van mijn vriendin en is daar op de koelkast gehangen. Ik vind hem idd ook

- MarthaMartha
word ik even nieuwsgierig!helma schreef:ik bij dit plaatje aan iemand van t forum moest denken?![]()
Moest je toevallig aan H denken?MarthaMartha schreef:word ik even nieuwsgierig!helma schreef:ik bij dit plaatje aan iemand van t forum moest denken?![]()

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Mmm... jij denkt al zónder plaatje aan iemand? het moet niet gekker worden.....vlinder schreef:Moest je toevallig aan H denken?MarthaMartha schreef:word ik even nieuwsgierig!helma schreef:ik bij dit plaatje aan iemand van t forum moest denken?![]()
nee hè; hij dóet het niet!! Hoe komt dat nou weer????![]()

Wij hebben slechts 170 gebruikers met een HMarthaMartha schreef:Mmm... jij denkt al zónder plaatje aan iemand? het moet niet gekker worden.....